Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

آشنایی با مهمترین نکات بهداشتی فردی برای زنان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مواجه شدن با مسائل کاری و خانوادگی باعث می‌شود تا بسیاری از زنان نیازهای دیگران را در اولویت قرار دهند و از مراقبت‌های بهداشتی و سلامت شخصی غافل شوند.

هرچند به باور بسیاری انجام مراقبت بهداشت فردی در سال‌های اخیر به یک کالا و خدمات لوکس تبدیل شده است، اما شما می‌توانید با ترفندهای بسیار ساده و کم هزینه آن‌ها را انجام دهید.

اگر در نزدیکی Walmart زندگی می‌کنید می‌توانید با هزینه‌ پایین از محصولات و خدمات بهداشتی فردی زنان استفاده کنید. این امکانات از روز جهانی زنان در دسترس خانم‌ها قرار گرفته‌اند.

استفاده از ویتامین‌ها و مکمل‌های مناسب

همه ما می‌دانیم که ویتامین‌ها و موادمعدنی نقش مهمی در حفظ سلامت ایفا می‌کنند و زنان بیشتر از مردان به آنها نیاز دارند. از مهم‌ترین مکمل‌ها برای زنان می‌توان به ویتامین D، ویتامین‌های B، آهن و کلسیم اشاره کرد.

شما می‌توانید مولتی‌ ویتامین‌های مخصوص زنان، مکمل‌های مخصوص سلامت مو، پوست و ناخن را در Walmart تهیه کنید.

ورزش و رژیم غذایی سالم

انجام تمرین‌های ورزشی یکی دیگر از ترفند‌های کارآمد است که احتمال ابتلا به بیماری‌های خطرناک و مشکلات روانی را کاهش می‌دهد. پیاده‌روی روزانه، تمرین ۳۰ دقیقه‌ای یوگا و فعالیت‌های ورزشی گوناگون می‌توانند بسیار مفید باشند.

رژیم غذایی سالم نیز می‌تواند به سلامت جسم و روان کمک کند. برای مثال استفاده از پروبیوتیک‌ها به سلامت دستگاه گوارش، روده و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات پوستی نظیر آکنه و اگزما کمک خواهد کرد.

شما می‌توانید پودرهای پروتئینی مختلف و همچنین میان وعده‌های سالم را از Walmart خریداری کنید!

توجه به نیازهای جنسی

فعالیت جنسی تاثیر مستقیم بر جسم، روحیه و روان زنان می‌گذارد و جزو مهمترین عواملی است که باید همیشه در اولویت باشد. فروشگاه زنجیره‌ای Walmart با آگاهی از این موضوع محصولات متنوع نظیر اسباب‌بازی ویژه بزرگسالان، توپ کگل، انواع لوبریکانت و محصولات جلوگیری از بارداری را در دسترس شما قرار می‌دهد.

حفظ سلامت اندام جنسی

حفظ سلامت اندام جنسی جزو مواردی است که باید در اولویت زنان قرار بگیرد. شما می‌توانید انواع نوار بهداشتی و محصولات شستشوی مخصوص زنان را در Walmart خریداری کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید با کمک دکترهای داروساز Walmart داروهای مخصوص UTI و عفونت‌ را تهیه کنید. امکان رزرو وقت پزشک و استفاده از راهنمایی‌ متخصصان به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

دریافت مشاوره تنظیم خانواده

اگر می‌خواهید باردار شوید و یا از بارداری جلوگیری کنید، باید از مشاوره و ابزارهای مناسب استفاده کنید. از محصولات ضدبارداری گرفته تا آزمایش تخم‌گذاری، تست بارداری و محصولات دیگر در Walmart پیدا می‌شوند.

علاوه بر این، تیم داروسازی Walmart ویتامین‌های مناسب پیش از تولد و محصولات درمانی بیماری‌های صبحگاهی بارداری را به صورت گسترده عرضه می‌کند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از این امکانات وارد وب‌سایت Walmart شده، نزدیک‌ترین شعبه را پیدا و برای دریافت مشاوره پزشکی اقدام کنید.

منبع: Daily Hive