Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

۱۱ عکس از جاستین ترودوی جوان که کودکی خاص او را نشان می‌دهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چهرهٔ جاستین ترودو را همه در کانادا می‌شناسند. هر چه نباشد، او اغلب در اخبار حضور دارد و همه چهره‌اش را هر روز می‌بینند. با اینکه بسیاری از ما چهره امروزی او را خوب در خاطر داریم، اما عکس‌های زیادی از کودکی و جوانی ترودو هست که می‌تواند تغییراتش را نشان دهد.

ترودو که حالا رییس دولت کانادا ست مثل همهٔ ما هم عکس‌های جالب دارد و هم مسخره. بعضی از آنها به خوبی شخصیت او را نشان می‌دهند. ما ۱۱ عکس را برای این مطلب انتخاب کرده‌ایم.

بچه در کوله

https://www.instagram.com/p/ndeLIoDj0o/

جاستیو داخل یک کوله بر پشت پدر معروفش، پیِر ترودو، به گردش می‌رود. راه جالبی ست برای حمل یک بچه!

کتابخوانی با مادر

https://www.instagram.com/p/nu8lrdjj4u/

این عکس از سال ۱۹۷۶ نشان می‌دهد که ترودو از بچگی کنجکاو بوده است. مادرش مارگرات با دقت کنار او کتاب را ورق می‌زند.

عجب لبخندی!

https://www.instagram.com/p/siO9BVjj6m/

این یکی از عکس‌های زشت دوران مدرسه ترودو ست. خیلی سعی کرده خوشگل باشد ولی متاسفانه فقدان چند تا دندان، کار را خراب کرده است.

در کنار مادر و برادرها

https://www.instagram.com/p/n2ix89jj9D/

جاستین و برادرهایش، در کنار مارگارت، در روز مادر. قشنگ پیدا ست که او لبخندش را از کی به ارث برده است. برادرهایش علاقه خاصی به عکس انداختن ندارند، ولی او برای این کار به دنیا آمده است.

نشان دادن طرفداری مونترال

https://www.instagram.com/p/oBpewqDj4Q/

با بالا رفتن سن، ترودو شباهت بیشتری با امروزش پیدا می‌کند. البته که او در جوانی دوست داشت موهایش را بلند نگه دارد. هیچ ایرادی هم ندارد!

قاطی شدن با بزرگسال‌ها

bf321f4fc694e357dbaa8a6d7bbbe27b.jpg_640xrel.jpg

کدام بچه‌ای دوست دارد کت‌و‌شلوار بپوشد؟ گویا جاستین ترودو از اول دوست داشته با لباس رسمی به مراسم‌های رسمی برود. کارش هم خوب است و شاید در نگاه اول متوجه حضور یک نوجوان در بین بزرگترها نشوید. عکس مال ۱۹۸۲ است.

یک معلم معمولی

https://www.instagram.com/p/BZ321dwBbz-/

قبل از حضور در سیاست، جاستین ترودو یک معلم بود و این عکس ما را به آن دوره می‌برد. به خوبی پیدا ست که چقدر از زمان پذیرش مسئولیت سیاسی، ترودو تغییر کرده. واضح‌ترینش، کنار گذاشتن عینک است.

به یاد برادرش

https://www.instagram.com/p/Boc4kk5hZSx/

برادر جاستین ترودو، مایکل، در سال ۱۹۹۸ به شکل تراژیکی در گذشت اما خانواده همیشه خاطرش را زنده نگه می‌دارند. در اینجا او را کنار جاستین می‌بینید.

در آغوش بانوی اول امریکا

451eff4a9e620f979e29477f20ec941b.jpg_640xrel.jpg

عده کمی از آدم‌های روی زمین می‌توانند بگویند که در کودکی، بانوی اول امریکا آنها را در آغوش گرفته است. در اینجا جاستین در آغوش پَت نیکسون، همسر ریچارد نیکسون دیده می‌شود. عکسی از ۱۹۷۲.

پدر، اون چیه؟

https://www.instagram.com/p/TE-dFijjx_/

یک عکس زیبای دیگر از جاستین ترودو در آغوش پیِر و مارگارت.

اول، ایمنی

https://www.instagram.com/p/U3_LKGjj9n/

اگر دو چیز یادآورِ گذراندن تعطیلات در کلبه‌های روستایی باشند، یکی نور آفتاب است و دیگری جلیقه نجات! اینجا ترودو را با هر دو می‌بینیم.

منبع: Narcity