Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

اولین فروشگاه موادغذایی سیار در کلگری آغاز به کار کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اولین فروشگاه خواروبار سیار کلگری به نام Fresh Routes به طور رسمی آغاز به کار کرد.

این اتوبوس که دارای طراحی خاص بوده و مقاوم‌سازی گردیده خوراکی‌های ارزان و سالم را به دست ساکنین محله‌های مختلف کلگری می‌رساند. اتوبوس Fresh Routes اولین بار در تاریخ 7 اکتبر و راس ساعت 4 با حضور در Cold Garden Beverage Company (1100 11 Street SE) کار خود را شروع کرد.

مسیر جدید اتوبوس که AKA و یا Nutrien Line نام دارد به عنوان جدیدترین شرکت غیرانتفاعی اجتماعی شهر و همچنین اولین فروشگاه سیار خواروبار کلگری شناخته می‌شود.

این اتوبوس موادغذایی سالم و مقوی را مستقیما به دست ساکنین محله‌هایی از شهر می‌رساند که ممکن است به دلایلی همچون مشکلات حمل‌ونقل و یا اقتصادی نتوانند به محصولات تازه دسترسی پیدا کنند.

این مواد غذایی از طریق همکاری‌ با شرکت H&W و سایر مراکز تولبیدکننده محلی دیگر تامین می‌شوند.

لوردز ژوان که بنیان‌گذار پروژه Fresh Routes است می‌گوید: اتوبوس Fresh Routes به مردم اجازه می‌دهد تا بتوانند نیازهای غذایی خود را به شکلی سالم عزتمندانه تهیه کرده و به این ترتیب به ساخت جامعه‌ای بهتر کمک کنند. ما هر ماه در بیش از 60 مسیر در 20 منطقه کلگری و ادمونتون فعالیت خواهیم کرد.

حتما از این پس هنگام عبور از نقاط مختلف شهر حواستان به این اتوبوس‌های جدید و خوش نقش‌ونگار مواد غذایی باشد تا بتوانید نیازهای خود را به ارزان‌ترین شکل ممکن تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به جدول برنامه فعالیت این اتوبوس‌ از زمان حضور آن در محله خود مطلع شوید.

منبع: Daily Hive