Tuesday, April 23, 2024
9.4 C
Calgary

AirPods Pro، هدفون جدید اپل با قابلیت حذف نویز معرفی شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همانطور که می‌دانید اپل ۳ سال پیش اولین هدفون بی‌سیمش با نام AirPods را معرفی کرد که ۱۵۹ دلار قیمت دارد و اگر کیس شارژ بی‌سیم آن را هم بخواهید قیمتش به ۱۹۹ دلار می‌رسد. اما امروز محصول جدید این کمپانی رونمایی شد.

اپل هدفون جدیدش را AirPods Pro نامگذاری کرده که می‌توانید از امروز با ثبت پیش‌سفارش آن را بخرید و از ۳۰ اکتبر نیز در اپل‌استورها عرضه خواهد شد. قیمت این محصول جدید ۲۴۹ دلار است و با کیس شارژ بی‌سیم و فقط به رنگ سفید فروخته می‌شود.

AirPods Pro به فناوری تشخیص نویز محیطی مجهز است. با یک میکروفن بیرونی صدای اطراف را تشخیص می‌دهد و با یک میکروفن داخلی صدای موسیقی در حال پخش داخل کانال گوش کاربر را. سپس با تولید طول‌موج‌های معکوس، نویز بیرونی را خنثی می‌کند.

فناوری مشابهی نیز در هدفون جدید Solo Pro ساخت کمپانی Beats (زیرمجموعه اپل) استفاده شده که البته ابعاد آن محصول خیلی بزرگتر از این هدفون جدید است. اپل می‌گوید که با این فناوری قادر است ۲۰۰ بار در ثانیه خنثی‌سازی نویز را تنظیم کند تا هیچ صدای اضافه‌ای به داخل نیاید.

AirPods Pro دارای یک حالت مخصوص به نام Transparency ست که با فعالسازی‌اش اجازه ورود صداهای بیرونی را می‌دهید تا برای مثال، اگر کسی با شما حرف زد بتوانید متوجه صحبتش شوید. این حالت ویژه و تنظیمان موسیقی، با کمک یک سنسور فشاری که روی هدفون قرار گرفته، تنظیم می‌شوند.

AirPods Pro در مقابل نفوذ آب و عرق مقاوم است و هر یک از گوشی‌های آن می‌توانند تا ۴.۵ ساعت موسیقی پخش کنند که با قرارگیری در کِیس باتری‌دارشان، شارژدهی به بیش از ۲۴ ساعت می‌رسد.

برخلاف AirPods معمولی که داخل گوش برخی افراد به درستی جا نمی‌شد، AirPods Pro دارای یک سَریِ سیلیکونی است که در ۳ اندازه مختلف همراه آن ارائه می‌شود تا بتوانید اندازه مناسب برای گوش خود را انتخاب کنید.

Screen_Shot_2019_10_28_at_12.10.31_PM.png.jpeg

داخل جعبه علاوه بر دو هدفون، یک کیس شارژر، سه سَری سیلیکونی، و کابل USB-C به Lightning برای شارژ کیس قرار دارد.

اپل مثل همیشه در آستانه سال نو، یک محصول جدید معرفی کرده که به عنوان هدیه زیر بسیاری از درخت‌های کریسمس قرار خواهد گرفت. می‌توانید برای مقایسه دقیق‌تر هدفون‌های مختلف اپل به این صفحه بروید.

منبع: The Verge