Saturday, April 27, 2024
14.2 C
Calgary

تخفیفات ویژه محصلان برای صرفه‌جویی در هزینه زندگی در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که به زمان بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم، هزینه‌های زندگی می‌تواند برای بسیاری از ما چالش‌برانگیز شود. در نتیجه اگر لوازم فناوری و موادغذایی مورد نیازتان را با تخفیف‌های ویژه محصلان در سراسر کانادا تهیه کنید، به راحتی می‌توانید با این پست پیکوبینو برای هزینه تحصیلتان پس‌انداز کنید. با ما همراه باشید.

شرکت فناوری Apple روی Macs و iPads خود تخفیفات ویژه محصلان را اعمال می‌کند. این تخفیف‌ها شامل ۲۰٪ تخفیف AppleCare و یک کارت هدیه ۲۰۰ دلاری برای دانش‌آموزان می‌شود.

شرکت Adobe‌ نیز برای بازگشایی مدارس در تمامی برنامه‌های Creative Could ٪۶۰ تخفیف و یک ماه استفاده رایگان ارائه می‌دهد. این تخفیف تا ۴ سپتامبر ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

سایت Canva با ارائه قالب‌های رایگان بی‌نظیر قصد دارد در برنامه تخفیف محصلان کانادا شرکت کند.

Microsoft نیز ۱۰٪ تخفیف بر روی دستگاه‌های Surface خود ارائه می‌دهد. همچنین محصلان می‌توانند از طریق ایمیل‌های رسمی مدارس به صورت رایگان از Microsoft Teams استفاده کنند.

Samsung‌ نیز با ارائه برنامه Education Program یکی دیگر از کمپانی‌های شرکت‌کننده در این برنامه است. برای دسترسی به این برنامه تنها کافی است یک حساب Samsung باز کنید و پس از ورود به آن از تخفیفات ویژه استفاده کنید.

دانش‌آموزان واجد شرایط می‌توانند هر چهارشنبه تا سقف ۱۵٪ از فروشگاه مواد غذایی Bulk Barn در سراسر کانادا خرید کنند. ارائه کارت دانش‌آموزی معتبر الزامی است.

دانش‌آموزان می‌توانند روزهای سه‌شنبه از تخفیف ۱۰ درصدی Food Basics (معتبر در انتاریو) برای تهیه خواربار مورد نیازشان استفاده کنند.

دانشجویان دانشگاه‌ها و کالج‌ها می‌توانند با عضویت در IKEA تا ۴ سپتامبر سفارش خود را به صورت رایگان تحویل بگیرند.

با وجود اینکه تخفیف‌های ویژه‌ فراوانی برای محصلان وجود ندارد، پیکوبینو فهرستی از فروشگاه‌های ارائه‌دهنده تخفیف محصلان کانادایی را تهیه کرده است.

Club Monaco روی هر محصول و همچنین روی فیش نهایی خریدهای آنلاین ۱۵٪ تخفیف ارائه می‌دهد.

در فهرست ایمیل Urban Outfitters ثبت نام کنید و در اولین خرید خود ۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.

در فهرست ایمیل Spring Shoes نیز ثبت نام کنید و در اولین خرید خود ۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.

با ثبت نام در سیستم پیامک Uniqlo برای خریدهای آنلاین بیشتر از ۷۵ دلار ۱۰٪ تخفیف دریافت کنید.

در فهرست ایمیل Steve Madden، Levi’s و Reebok به صورت جداگانه ثبت نام کنید و از هر کدام از این فروشگاه‌ها برای اولین خرید خود ۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.

ایرلاین‌ کانادا نیز برای صرفه‌جویی در هزینه‌های زندگی محصلان وارد عمل شده است. Air Canada پکیج ۶ مسیره با کلاس‌ پروازی استاندارد و Flex را به صورت پیش‌پرداخت ارائه می‌کند. دانشجویان پاره وقت و تمام وقت می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر و عضویت در Aeroplan از این تخفیف استثنایی تا ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ استفاده کنند.

به عنوان یک جوان و یا یک دانشجو در انتاریو با Presto ۴۰٪ در هزینه‌های حمل‌ونقل خود صرفه‌جویی کنید.

دانشجویان می‌توانند در مترو ونکوور، کلگری و ادمونتون از طریق سیستم U-Pass در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

Via Rail نیز به دانشجویان و جوانان تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد.

محصلان ۱۸ ساله و کوچک‌تر می‌توانند از Art Gallery of Alberta پذیرش رایگان دریافت کنند.

محصلان ۲۵ ساله و کوچکتر در طول سال و دانشجویان ۲۶ سال به بالا می‌توانند سالانه $35 AGO Annual Pass دریافت کنند.

ورودی موزه ونکوور با کارت دانشجویی معتبر ۱۵ دلار است.

دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر با ۱۶ دلار از Science Center بازدید کنند، با ۹ دلار فیلم‌های سینمایی IMAX را تماشا کنند و هر دو برنامه را با قیمت ۲۲ دلار تهیه کنند.

محصلان می‌توانند بلیت موزه‌های Espace Pour La Vie’s را با تخفیف تهیه کنند.

محصلان با ۲۰ دلار از موزه Royal Ontario‌ بازدید می‌کنند.

دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی معتبر می‌توانند تنها با ۱۱.۵۰ دلار در TIFF Bell Lightbox فیلم سینمایی تماشا کنند.

در اولین عصر جمعه هر ماه، بدون تخفیف دانشجویی می‌توانید رایگان از Vancouver Art Gallery بازدید کنید. برای استفاده از این فرصت لازم است از قبل برنامه خود را رزرو کنید.

دانشجویان می‌توانند از تحویل رایگان، پخش برنامه‌ها و سریال‌های محبوب تلویزیونی، پخش موسیقی بدون تبلیغ، Twitch Prime و گزینه‌های دیگر استفاده کنند. شما می‌توانید برای دوره آزمایشی ۶ ماهه ثبت نام کرده و پس از تاریخ اتمام این تخفیف ماهانه ۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.

محصلان همچنین می‌توانند با تخفیف از اشتراک Apple Music لذت ببرند.

یکی دیگر از فرصت‌های بی‌نظیر استفاده از Spotify Premium با هزینه ۵.۹۹ دلار به صورت ماهانه است.

یکی از آشناترین کارت‌های تخفیف دانشجویی در کانادا Student Price Card (SPC)‌ است. این کارت برای دانشجویان واجد شرایط دریافت CIBC قابل استفاده است. دانشجویان می‌توانند با پرداخت ۱۱.۹۹ دلار به صورت رایگان از امکاناتی نظیر غذا، مد و فشن، سرگرمی، تناسب‌اندام، سبک زندگی، فناوری و موارد دیگر استفاده کنند. کارت SPC به طور معمول تخفیف‌های ۱۰ الی ۴۰ درصدی را ارائه می‌دهد.

برنامه UNiDays نیز رایگان است و به محصلان اجازه می‌دهد از صدها محصول تکنولوژی و مد و فشن استفاده کنند. علاوه بر UNiDays محصلان می‌توانند از تخفیف‌های دانشجوی Student Beans‌ نیز استفاده کنند.

 

 

منبع:Dailyhive