Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

همکاری جدید کمپانی اشتراک خودروی Poparide با TransLink

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از کمپانی‌های خدمات اشتراک خودرو که در سرتاسر کانادا حضور دارد، دیروز اعلام کرد که در چارچوب شراکتی جدید با TransLink «خدمات همسفری با خودروهای اشتراکی را در سرتاسر مترو ونکورر» ارائه می‌کند.

این کمپانی که Poparide نام دارد، در بیانیهٔ مطبوعاتی‌اش می‌گوید که با این همکاری جدید امکان گسترش خدماتش در منطقهٔ مترو ونکوور را می‌یابد و به TransLink هم فرصت می‌دهد تا روش‌های حمل‌و‌نقل جدیدی را به کاربرانش ارائه کند.

Poparide می‌گوید که به دنبال فراخوان TransLink برای نوآوری در زمینهٔ حمل‌و‌نقل آسان، از بین ۹۰ کمپانی متقاضی این همکاری انتخاب شده است.

آقای فلو دِوْلِنِز، مدیر عامل و موسس Poparide می‌گوید:

«ما از انتخاب شدن توسط TransLink برای ارائه خدمات اشتراک خودرو خوشحالیم. این شراکت کمکی است به افرادی که در مسیرهای مشابه سفر دارند، تا صندلی‌های خالی خود را پر کنند و تعداد خودروهای تک‌سرنشین در جاده‌ها کاهش یابد.»

در ابتدا تمرکز اصلی این همکاری روی گسترش اشتراک خودرو در مسیر مترو ونکوور تا اَبوتس‌فورد خواهد بود، از جمله تا فرودگاه بین‌المللی اَبوتس‌فورد.

Poparide می‌گوید که این همکاری اولین مورد در نوع خودش بین TransLink و یک کمپانی اشتراک خودرو است.

پاتریشیا لوسی، مدیر بازاریابی برند و توسعه سواری‌ها در TransLink می‌گوید:

«ازدحام خودرو در جاده‌های استان سالانه ۱.۲ میلیارد دلار برای مردم هزینه دارد. با این همکاری کمپانی ما می‌تواند اشتراک خودرو را به عنوان راهی آسان و بهینه برای کاهش تعداد سفرهای تک‌سرنشینه در این منطقه، ترویج کند.»

Poparide که در سال ۲۰۱۵ در ونکوور راه‌اندازی شد، حالا خدمات خود را به بیش از ۲۰۰,۰۰۰ مشترک در سرتاسر کشور ارائه می‌کند. مسیرهای پر رفت و آمد Poparide در بریتیش کلمبیا شامل ونکوور تا Squamish (هر نفر ۱۰ دلار) و ونکوور به Kelowna (هر نفر ۴۰ دلار) هستند.

مردم مترو ونکوور می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای با رفتن به وبسایت Poparide در این پلتفرم ثبت نام کنند.

منبع: Daily Hive