Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

بهترین تخفیف‌های خرید بلک فرایدِی و سایبر ماندِی ۲۰۱۹ در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برای بعضی از مردم، بلک فرایدِی (Black Friday) و سایبر ماندِی (Cyber Monday) جذابترین مناسبت‌های سال هستند. اگر شما هم چنین حسی دارید، جای تعجب ندارد.

واقعا چه چیزی بیشتر از تخفیف‌های خوب روی برندهای عالی و محصولات مورد نیاز برای زندگی، می‌تواند آدم را سرذوق بیاورد؟

فقط چند روز به این رویدادهای عالی باقی مانده است و برای همین فرصتی مناسبتر از الآن برای معرفی گزینه‌های خوب نیافتیم. با پیکوبینو همراه باشید.

وسایل الکترونیکی

https://www.instagram.com/p/B5F0W1yn_br/?utm_source=ig_embed

  • Microsoftتخفیف‌های این کمپانی برای خرید لپتاپ، مانیتور، تجهیزات، برخی مدل‌های سرفس پرو، کنسول‌های بازی ایکس‌باکس وان، کنترلرهای ایکس باکس، ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی، و … ارایه می‌شود. بیشتر تخفیف‌ها از ۲۸ نوامبر ساعت ۱۲ صبح (ET) آغاز می‌شوند.
  • Sonos: این سازندهٔ بلندگوهای هوشمند امسال برای افرادی که می‌خواهند سیستم سینمای خانگی خود را تکمیل کنند، تا ۲۰ درصد تخفیف را حین خرید از وبسایت خود یا از خرده‌فروشی‌هایش در کانادا در نظر گرفته. تخفیف‌ها از نیمه شب ۲۸ نوامبر تا ۲ دسامبر ارایه می‌شوند.
  • Best Buy: تخفیف‌های این وبسایت برای خرید لپتاپ، تجهیزات کامپیوتری، هدفون و اسپیکر بلوتوث، تلویزیون و سینمای خانگی، دوربین و تجهیزات مرتبط، تلفن‌های همراه، فناوری‌های پوشیدنی هوشمند، محصولات هوشمند خانگی، وسایل خانگی کوچک، وسایل خانگی بزرگ، محصولات کودک و زایمان، و ساعت ارایه می‌شود. فروش آنلاین از ساعت ۹ شب (ET) روز ۸ نوامبر شروع می‌شود. در داخل فروشگاه‌ها هم از ساعت ۶ صبح ۲۹ نوامبر به وقت محلی تخفیف‌ها فعال می‌شوند.
  • PlayStation: عاشقان بازی‌های کامپیوتری می‌توانند تخفیف‌های عالی برای خرید PS4 و پلی‌استیشن ۴، هدست‌های واقعیت افزوده پلی‌استیشن، بازی‌ها و چیزهای دیگر دریافت کنند. تخفیف‌ها از ۲۸ نوامبر تا ۶ دسامبر فعالند.

خرده فروشی

https://www.instagram.com/p/B3rq7-vh8p2/?utm_source=ig_embed

  • Frank and Oak: این کمپانی در بلک فرایدی بهترین‌ها را برای شما و سیاره زمین آرزو دارد. علاوه بر ۳۰ درصد تخفیف در فروشگاه‌ها و وبسایتش (برخی موارد مستثنی هستند)، در همکاری با One Tree Planted به ازای هر خرید، یک درخت در جنگل‌های آمازونِ کشور پرو خواهد کاشت تا از بازسازی ریه‌های زمین حمایت کند. این تخفیف از ۹ صبح (ET) روز ۲۷ نوامبر تا ۹ صبح (ET) روز ۱ دسامبر ادامه دارد. 
  • Roots: این خرده‌فروشی محبوب کانادا ۳۰ درصد تخفیف در وبسایتش خواهد داشت و روزانه روی ۶ محصول منتخب تا ۴۰ درصد تخفیف می‌دهد. فروش از ۲۷ نوامبر شروع می‌شود و تا ۲ دسامبر ادامه می‌یابد.
  • Endy: این کمپانی در بلک فرایدی/سایبر ماندی امسال بزرگترین تخفیف‌های خود تا امروز را با نرخ ۱۰ درصد در سرتاسر دنیا و بدون محدودیت خرید، ارایه می‌کند. فروش از ۲۲ نوامبر تا ۳ دسامبر ادامه دارد.
  • SQUISH: آنهایی که عشق شیرینی هستند حتما باید از این فرصت استفاده کنند. هم در فروشگاه و هم در وبسایت SQUISH می‌توانید از تخفیف‌ها برخوردار شوید، از جمله تخفیف خرید آنلاین ۲۵ درصدی در ۲ دسامبر. این فرصت از ۲۸ نوامبر تا ۲ دسامبر برقرار است.
  • Privilege Clothing: برای خرید لباس‌های این برند آماده شوید که بزرگترین تخفیف آن در راه است. می‌توانید از تخفیف‌های ۵۰ درصدی برای خرید لباس‌های گرم Canada Goose، تخفیف ۷۰ درصدی برای خرید شلوار A/G، و تا ۳۰ درصد تخفیف برای دیگر محصولات برخوردار شوید.
  • Piperwest: همه می‌توانند از این تخفیف برخوردار شوند. تخفیف ساعت‌های Piperwest واقعا جذابند. این فرصت از ۲۸ نوامبر تا ۲ دسامبر در دسترس است و می‌توانید از کد BLACKFRIDAY استفاده کنید.
  • BEARPAW: در بلک فرایدی، این کمپانی خریدهای شما را رایگان ارسال می‌کند. این فرصت از ۲۶ نوامبر تا ۱ دسامبر برقرار است.
  • DUER: می‌توانید از تخفیف‌های عالی برای خرید شلوار در بلک فرایدی استفاده کنید. خرید تکی دارای تخفیف ۲۵ درصدی ست و با خرید دو محصول از ۳۰٪ و با خرید سه محصول یا بیشتر از ۳۵٪ تخفیف برخوردار می‌شوید. این فرصت از ۲۵ نوابر تا ۲ دسامبر ارایه می‌شود.
  • Aldo: کفش‌های اصل آلدو را با ۵۰ درصد تخفیف بخرید و روی بقیه محصولات هم تا ۲۰٪ در بلک فرایدی و تا ۲۵ درصد در سایبر ماندی تخفیف بگیرید. شروع از ۲۹ نوامبر.
  • Hunter Boots: مشتری‌ها می‌توانند روی برخی مدل‌های منتخب تا ۲۵ درصد تخفیف بگیرند و برخی مدل‌ها هم از ۱۰ درصد تخفیف اضافه برخوردار می‌شوند. تخفیف‌های روزانه هم توسط این برند ارایه می‌شود.
  • EQ3: انتظار ۲۰ درصد تخفیف روی همه محصولات را داشته باشید، در ضمن ۲۰ درصد تخفیف هم روی آخرین محصول باقی مانده از هر سری ارایه می‌شود. اگر اینها کافی نیست، برای خریدهای بالاتر از ۱,۰۰۰ دلار هم ارسال رایگان شده است.
  • Knix: از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف انتظار شما را می‌کشد و می‌توانید شانس خود را با خرید کیسه‌های رازآلود امتحان کنید که یا لباس زیر ضد آب یا معمولی در آنها ست.
  • Indochino: کت و شلوارهای مخصوص از ۳۸۹ دلار (۱۵۰ دلار زیر قیمت)، کت‌های فصل FW19 از ۴۴۹ دلار، کت‌و‌شلوارها و تاکسیدوهای لوکس از ۵۶۹ دلار، و اُورکُت از ۳۹۹ تا ۴۴۹ دلار فروخته خواهند شد.
  • Bather: کانادایی‌ها می‌توانند با کد BFCM30 از تخفیف ۳۰ درصدی استفاده کنند. تخفیف از نیمه شب ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر.
  • Nordstrom/Nordstrom Rack: از ۲۷ نوامبر تا ۲ دسامبر بیش از ۱,۰۰۰ محصول تا ۵۰ درصد تخفیف می‌گیرند، و البته می‌توانید کارت هدیه هم بگیرید و خرج کنید. ۱۲۵ دلار خرید مساوی ست با ۲۵ دلار کارت هدیه. اگر ۲۵۰ یا ۴۰۰ دلار خرید کنید هم به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ دلار کارت هدیه می‌گیرید. تخفیف‌های دیگری هم در دو روزِ بلک فرایدی و سایبر ماندی ارایه می‌شود. از ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر.
  • Callula and Co: از بلک فرایدی تا سایبر ماندی می‌توانید روی هر خرید ۲۰ دلار تخفیف بگیرید. در ضمن، در ۳ دسامبر با هر خرید شما، ۵۰ دلار به Girl Up اهدا خواهد شد. تخفیف‌ها از ۲۹ نوامبر تا ۳ دسامبر.
  • Sport Check: از ۲۸ نوامبر تا ۴ دسامبر، این کمپانی با تخفیف‌هایی تا ۶۵ درصد به میزبانی مشتریان می‌آید. تجهیزات اسکی و اسنوبورد هم تخفیف‌های بزرگی دارند. روی خریدهای ۱۵۰ دلاری و بالاتر با کد OFF می‌توانید ۴۰ دلار تخفیف اضافه بگیرید و البته که همه خریدها از مالیات معافند. این تخفیف در ۲۸ و ۲۹ نوامبر تا ساعت ۱۱ صبح برقرار است.
  • David’s Tea: این برند تخفیف‌های حضوری و اینترنتی از ۳۰ تا ۷۰ درصد در اختیار مشتریانش می‌گذارد. از ۲۲ نوامبر تا ۲ دسامبر.
  • Tissot: از ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در خرید آنلاین ساعت‌های این برند معروف استفاده کنید. از ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر.
  • IKEA $1 Breakfast: خریدهای بلک فرایدی باحالند، و صبحانهٔ ۱ دلاری معرکه است! که با سر زدن به IKEA در صبح ۲۹ نوامبر آن را دریافت می‌کنید. فروشگاه‌های IKEA از ۸ صبح باز می‌شوند و همه شعبه‌های مشارکت‌کننده در کانادا صبحانهٔ ۱ دلاری می‌دهند. صبح ۲۹ نوامبر.
  • YYOGA: یوگاکارها می‌توانند تخفیف خرید اشتراک سالانه را از بلک فرایدی تا سایبر ماندی دریافت کنند. یک سال اشتراک فقط با ۷۸ دلار. در ضمن می‌توانید از ۲۵ درصد تخفیف در خرید تجهیزات Manduka هم لذت ببرید. این تخفیف‌ها از ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر در دسترسند.

سفر

https://www.instagram.com/p/B3K0JmEFgrq/?utm_source=ig_embed

  • Contiki: کاربران jetsetter می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصد برای سفری به دور دنیا —از جمله تایلند، کامبوج، لائوس، کویینز تاون، بریتانیا، ایرلند، ایتالیا و پرو برخوردار شوند. این تخفیف از ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر ارایه می‌شود.
  • Busabout: این شرکت امسال تا ۲۰ درصد تخفیف روی منتخبی از فرصت گردشگری‌اش ارایه می‌کند که هم دست شما را برای سفر تنهایی باز می‌گذارد و هم تجربه روابط اجتماعی همراه با راهنمای سفر را فراهم می‌کند. این تخفیف از ۲۸ نوامبر تا ۳ دسامبر برقرار است.
  • Trafalgar: این کمپانی که در صنعت «تعطیلات همراه با راهنمای گردشگری» خدایی می‌کند، امسال تا ۲۰ درصد تخفیف برای سفرهای جهانی‌اش ارایه کرده است (اروپا و بریتانیا، امریکای شمالی، آفریقا، آسیا، استرالیا، و نیوزلند).  این تخفیف از ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر برقرار است.
  • Insight Vacations: عاشقان سفرهای اروپایی را صدا کنید. این کمپانی فرصت استفاده از سفرهای باکیفیتش را از بلک فرایدی تا سایبر ماندی با تخفیف ارایه می‌کند. برای مشتریان اول‌بار خود تا ۱۵ درصد تخفیف روی همه سفرها و به مشتریان قبلی خود تا ۲۰ درصد تخفیف برای سفر به ایرلند، فرانسه، اسکاندیناوی، و روسیه در تابستان ۲۰۲۰. مشتریان قبلی در ۲۱ نوامبر به این تخفیف دسترسی زودهنگام خواهد یافت، اما مشتریان اول‌بار از ۲۵ نوامبر تا ۲ دسامبر که سایبر ماندی است، می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: Daily Hive