Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

دوست‌داشتنی‌ترین دستیار ممکن برای آرام کردن بیماران دندان پزشکی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اکثر افراد ترس بسیار زیادی را در زمان مراجعه به دندانپزشکی متحمل می‌شوند و یک دندانپزشک مبتکر، شخصی را می‌شناسد که می‌تواند این ترس را از بین ببرد و حتی رفتن به دندانپزشکی را لذت‌بخش کند.

با JoJo، پشمالو‌ترین همکار مرکز دندان‌پزشکی کودکان Northbrook در ایالت Illinois آشنا شوید. جوجو یک سگ درمانگر آموزش دیده است که برای آرام کردن افراد در شرایط‌های سخت مهارت پیدا کرده است. کودکانی که با استرس زیاد وارد این مرکز درمان می‌شوند، در حضور جوجو آرامش بیشتری پیدا می‌کنند.

Veronica Renteria، یکی از کارمندان این مرکز می‌گوید «در بسیاری مواقع مراجعه کنندگان این مرکز برای حفظ آرامش خود به داروهای آرام‌بخش نیاز دارند. اما زمانی که جوجو همراه آن‌ها می‌آید و کنار صندلی‌شان می‌نشیند، آرامش می‌گیرند. آن‌ها می‌توانند با آرامش مشغول نوازش او شوند و در همین زمان دندان‌هایشان در حال جرمگیری باشد.»

جوجو باعث می‌شود مراجعه به دندانپزشکی کمتر استرس‌زا باشد و Renteria می‌گوید «زمانی که بیماران استرس دارند یا ترسیده‌اند، تمایل زیادی به تحرک زیاد نشان می‌دهند. حضور جوجو باعث می‌شود ویزیت در آرامش بیشتری انجام شود و پزشک به راحتی بتواند کار خود را انجام دهد. بسیاری از افراد که در بدو ورود به مطب استرس زیادی را متحمل می‌شدند، حال منتظر نوبت‌های ویزیت خود هستند»

حضور جوجو مصرف داروهای آرام‌بخش را کاهش می‌دهد و این موضوع به کمتر شدن هزینه‌های درمان نیز کمک می‌کند. آرامش ناشی از حضور جوجو در مطب دندانپزشکی، باعث شده والدین و کودکان برای مراجعه منظم به دندانپزشکی علاقه بیشتری نشان دهند.

Renteria می‌گوید جوجو کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و حضور او برای همه‌ی ما سودمند است.

منبع: trendzified