Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

سفر به قطب جنوب با کشتی هیبریدی لوکس و دوستدار محیط زیست

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چه برای تفریح باشد چه تحقیق، قطب جنوب یکی از مقاصد گردشگری محبوب است و هر روز هم به علاقمندان سفر به این قاره یخی مرموز افزوده می‌شود.

اگر به دنبال تجربهٔ بسیار نزدیک و شخصیِ سفر به قطب جنوب با یک کشتی کروز لوکس هستید، PONANT اخیرا از جدیدترین عضو ناوگانش پرده‌برداری کرده است.

کشتی Le Commandant-Charcot به مسافرینش امکانات زیادی می‌دهد تا با خیال راحت پای خود را جای پای کاشفان قدیمی بگذارند و همزمان از خدمات بسیار لوکسی که قبلا در این مسیر ارائه نشده، برخوردار شوند. سفر به دورترین نقطهٔ زمین در جنوبگان با رفاه کامل.

https://www.instagram.com/p/B8ORWJeiGQ3/?utm_source=ig_embed

این کشتی با طول ۱۵۰ متر، دارای ۱۳۵ اتاق خواب تخت‌دار و سوییت (همه با بالکن)، دو رستوران، استخر مسقف و یک سالن موسیقی ست. البته که اینها تمام امکانات نیستند: سالن ورزشی، باغ زمستانی، حوض آب گرم، و ۱۶ قایق اکتشافی نیز از دیگر امکانات این کشتی زیبایند.

T0917CHARCOT.JPG

فضاهای عمومی در این کشتی فرانسوی طوری طراحی شده‌اند که سبک زندگی اشرافی فرانسه را به رخ بکشند. طراحی کشتی خیلی سبُک انجام شده طوری که چشم‌اندازهای بازِ زیادی را برای دیدن مناظر قطبی به مسافرینش می‌دهد.

https://www.instagram.com/p/B7Y8r55C_Vm/embed/

طبق توضیحات وبسایت، این کشتی فرانسوی «اولین کشتی اکتشافی-سیاحتی قطب جنوب است که از امکانات هیبریدی-برقی در آن استفاده شده است. این کشتی از سوخت گاز طبیعی استفاده می‌کند و جدیدترین عضو ناوگان PONANT است که سفرهای تفریحی به جنوبگان را با کیفیتی بی‌همتا ارائه می‌کند.»

هدف PONANT این است که حس مسافرت با یک کشتی خصوصی را به مشتریانش بدهد. آنها می‌توانند برای حضور در اکتشاف‌های محلی روی قایق‌های ویژه این کشتی نیز سوار شوند.

https://www.instagram.com/p/B6h6bVGCTjp/?utm_source=ig_embed

برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت‌ها بایستی به وبسایت PONANT بروید. اما طبق برنامه‌ریزی، قرار است Le Commandant-Charcot در سال ۲۰۲۱ به سوی قطب جنوب برود.

منبع: Daily Hive