Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

دستگيرى ١٥ كارمند يك خيريه كانادايى در اتيوپى

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

موسسه‌ای خیریه در آلبرتا می گوید که 15 نفر از کارمندانش که عده‌ای از آن ها به صورت داوطلبانه برای این موسسه کار می کرده اند در اتیوپی بازداشت شده اند.

مطابق با پستی که در وب سایت سازمان Canadian Humanitarian’s منتشر شده، 10 داوطلب و 3 کارمند کانادایی به همراه 2 کارمند اتیوپیایی به دستور مقامات اتیوپیایی تحت بازداشت قرار گرفته اند.

علت دستگیری آن ها اینگونه عنوان شده که ظاهرا آن ها داروهای بدون مجوز و یا تاریخ گذشته بین بیماران پخش می کرده اند. هم اکنون این افراد برای تحقیقات تکمیلی تحت بازداشت پلیس اتیوپی قرار گرفته اند.

این خیریه بیانیه ای درباره این اتفاق صادر کرده است که در آن گفته شده: اگر چه ما نمی توانیم درباره زمان انقضای داروها اظهار نظر خاصی بکنیم اما در عوض با اطمینان اعلام می‌داریم که کلیه داروها و مراقبت ها تحت نظارت تیم متخصص ما به صورت کاملا ایمن به مراجعین اتیوپیایی ارائه شده اند.

گروه‌های پزشکی ما شامل تعداد زیادی پزشک متخصص است و آن ها دقیقا همان خدمات درمانی را در اتیوپی ارائه می دهند که در کانادا به مردم ارائه می شود.

همچنین این سازمان در بیانیه خود در حالی که تاکید کرده که تمامی مراقبت های پزشکی که توسط این تیم به شهروندان اتیوپیایی ارائه شده، همگی استاندارد و بنابر نیاز آن ها بوده، همچنین اعلام کرده است که به شدت از تیم اعزامی خود به اتیوپی دفاع خواهد کرد.

این موسسه خیریه می گوید که تمامی داوطلبان و کارمندان اعزامی از طرف آن، مجوزهای لازم برای ارائه خدمات پزشکی را دارا هستند.

موسسه خیریه Canadian Humanitarian’s می گوید که با هدف ارائه خدمات بشر دوستانه پزشکی فعالیت می کند و در طی 15 سال گذشته، انواع خدمات درمانی از جمله خدمات پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی و سلامت اجتماعی در اتیوپی ارائه نموده است.

منبع: dailyhive