Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

سفارش و تحویل الکل در ۳ شهر آلبرتا به کمک SkiptheDishes

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ساکنین 3 شهر در استان آلبرتا از این به بعد می‌توانند تا نوشیدنی‌های محلی و سایر مشروبات الکلی را به وسیله اپلیکیشن SkiptheDishes به راحتی تهیه کنند.

این برنامه موبایلی در سال 2017 برای اولین بار در استان بریتیش کلمبیا مورد استفاده قرار گرفت و کم کم به یکی از محبوب ترین آپ‌های سفارش آنلاین تبدیل شد و اما در حال حاضر، اهالی شهرهای فورت مک‌موری، ادمونتون و کلگری از این به بعد دیگر می‌توانند تا با نصب این اپلیکیشن تنها با یک سفارش، هر نوشیدنی را که بخواهند در هر کجا تحویل بگیرند.

به منظور اطمینان از تحویل به موقع، ایمن و قانونی نوشیدنی‌های الکلی، رانندگان SkiptheDishes موظف هستند تا کلیه مقررات و قوانین مربوط به سرو الکل را رعایت نمایند. یکی از این قوانین، تائید سن قانونی مشتری و رؤیت کارت شناسایی در صورت لزوم توسط آنهاست.

سخنگوی شرکت SkiptheDishes در اینباره می‌گوید: تلاش ما بر این است که همیشه اطمینان حاصل کنیم که همه مشتریان ما، تجربه‌ای لذت‌بخش و امن داشته باشید.

همچنین در استان آلبرتا تمامی پیک‌های SkiptheDishes موظف به داشتن گواهینامه ویژه برای سرو و رساندن الکل و همچنین گواهینامه ProServe هستند.

منبع: dailyhive