Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

مقامات بهداشت BC، هفتمین مورد ابتلا به کروناویروس را تائید کردند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مقامات بهداشتی بریتیش کلمبیا، هفتمین مورد از ابتلا به کروناویروس در این استان را اعلام کردند. با توجه به این خبر، تا الآن 11

کانادایی مبتلا به این بیماری شده‌اند.

مردی 40 ساله که اهل فریزر در بریتیش کلمبیا است، جدیدترین فردی است که به کروناویروس مبتلا شده و این در حالی است که وی به تازگی با زنی 30 ساله که به تازگی از سفر به ایران به کانادا بازگشته بوده، در ارتباط بوده است.

این زن ششمین فردی بود که به صورت قطعی به عنوان یکی از مبتلایان کروناویروس در کانادا معرفی شد. دیگر سوابق این خانم طبق بررسی‌ها نشان می‌دهد که، در تاریخ 14 فوریه با پرواز ایر کانادا از مونترال به ونکوور بازگشته بوده است.

هر دو بیمار در حال حاضر در خانه در قرنطینه به سر می‌برند.

مسئول بهداشت بریتیش کلمبیا، دکتر بانی هنری در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: مقامات بهداشت حتماً با تمامی اشخاصی که ممکن است با این خانم در ارتباط بوده باشند، تماس گرفته و آن ها را مورد آزمایش قرار خواهند داد.

وی همچنین اضافه کرد: ما اطمینان داریم که می‌توانیم که افرادی را در معرض خطر قرار گرفته‌اند را شناسایی کرده و به آن ها کمک کنیم.

همچنین آزمایشگاه BC CDC دیگر به صورت رسمی مجهز به انجام آزمایش‌ها COVID-19 یا همان کروناویروس هستند و دیگر لازم نیست که آزمایشات برای نتیجه قطعی به وینیپگ فرستاده شوند.

هنری معتقد است که ویروس کرونا تمامی مؤلفه‌های لازم را برای شناسایی به عنوان یک بیماری واگیردار و مسری را دارد ولی همزمان معتقد است که هنوز هم می‌توان روند شیوع این بیماری را در کانادا کنترل کرد.

وی پس از اتمام کنفرانس خبری خود در بیانیه‌ای اعلام نمود: ما تحولات اخیر جهانی درباره کروناویروس را با دقت رصد کرده و ارزیابی‌های خود را خواهیم داشت و در صورت لزوم، دست به اقدامات بیشتری خواهیم زد.

مسئولان BC از تمامی شهروندانش که مسافر مقاصد بین‌المللی هستند و یا از سفری در خارج از مرزهای کانادا بازگشته‌اند خواست که علائم خود و فرزندانشان را تحت نظر داشته باشند و در صورت وجود علائم بیماری با شماره 811 و یا اداره بهداشت عمومی تماس بگیرند.

منبع: dailyhive