Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

تور شبانهٔ برف‌نوردی و عکاسی کیهانی در کوه‌های راکی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کوه‌های راکی قلمرویی دیدنی هستند، چه در روز چه در شب. اما تا به حال فکر کرده‌اید که از نوک قله‌ها و دامنه‌ها، آسمان شب چطور به نظر می‌رسد؟

گروه Kananaskis Outfitters برنامهٔ برگزاری توری را دارد که فرصت کمپ زدن در شب و تماشای آسمان شب همراه با پیاده‌روی در برف را به شما می‌دهد.

افراد زیر نور ماه به این گردش‌ها می‌روند (البته سربند چراغدار هم لازم است) و تور لیدرها آنها را به منطقهٔ Kananaskis می‌برند که شاید هرگز قبل از این فرصت دیدنش را نیافته باشند.

389A6743-Edit-961x1024.jpg

بعد از پیاده‌روی در جنگل‌های Kananaskis و زیر آسمان پرستاره، به یک دشت باز می‌رسید که عظمت کائنات را پیش چشم شما می‌آورد.

حتما پایه و دوربین هم بیاورید تا بهتر بتوانید به عمق آسمان شب خیره شوید و عکس‌های بی‌نظیری بگیرید و خاطرات این گردش را برای همیشه همراه خود داشته باشید.

البته برگزارکنندگان هم با خودشان تلسکوپ می‌آورند تا بهتر بتوانید در پهنهٔ آسمان شب کنجکاوی کنید.

با توجه به اینکه تور شبانه است، فقط شب‌هایی برگزار می‌شود که آسمان صاف باشد تا هم نور ماه را داشته باشید و هم دست خالی برنگردید.

اجارهٔ کفش‌های مخصوص برای این برف‌نوردی ۷۵ دلار است. برای اینکه راحت‌تر بتوانید برنامه‌ریزی کنید، به وبسایت Kananaskis Outfitters بروید و تقویم تور را چک کنید.

نکته: برای بچه‌ها متاسفیم، این تور محدودیت سنی دارد و فقط افراد ۱۲ سال و بالاتر می‌توانند ثبت‌نام کنند.

Kananaskis Outfitters Stargazing Snowshoe tour

زمان: روزهای منتخب را در وبسایت این تور ببینید.

ساعت: ۷ تا ۹ شب

مکان: مرکز دهکده Kananaskis

هزینه: ۷۵ دلار برای بزرگسالان، ۵۵ دلار برای نوجوان‌های بین ۱۳ تا ۱۷ سال. خرید آنلاین بلیت‌.

منبع: Daily Hive