Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

چگونه درآمد اجاره‌ بیشتری از خانه خود کسب کنید؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نويسنده: مهرداد باقرى، مشاور املاك در شهر كلگرى

در کانادا تعداد زیادی از افراد برای سرمایه‌گذاری بازار مسکن را انتخاب می‌کنند. سودهی بالا در بلند مدت و کسب درآمد اجاره چیزی است که برای همه جذاب است.

اما باید بدانید سرمایه‌گذاری در بازار مسکن احتیاج به داشتن اطلاعات زیادی دارد و به محضی که شما صاحب خانه اجاره‌ای می‌شوید، شما صاحب که بیزینس شده‌اید و نوع مدیریت شما باعث موفقیت و عدم موفقیت شما می‌شود.

در این مقاله ۵ راه که باعث کسب درآمد بیشتر از خانه اجاره‌ای می‌شود را برای شما توضیح می‌دهم.

۱- رنگ جدید برای خانه
قدرت جذب خانه با رنگ جدید را دست کم نگیرید. رنگ‌های خنثی و روشن باعث جذب بیشتر مستاجر‌ها می‌شود. این روش هزینه کمی هم برای شما دارد.

۲- وسایل برقی جدید
همه خانه‌های جدید با وسایل برقی Stainless Steel فروخته می‌شود. خرید این وسایل در زمان‌های مناسب که همراه با تخفیف خوب از طرف فروشندگان است، هم سرمایه‌گذاری خوبی است و هم نشان دهنده عزم شما برای ارائه بهترین‌ها به مستاجر است.

۳- تمیزکاری اساسی
حتما مطمئن شوید قبل از ورود مستاجر خانه بسیار تمیز و موکت‌ها با شامپو تمیز شده‌اند. این کار هم باعث شادی و تشکر مستاجر می‌شود و هم این حق را برای تحویل خانه در شرایط یکسان برای شما ایجاد می‌کند. همچنین مستاجر هم در طول اقامت خود در خانه سعی بیشتری برای تمیز نگه داشتن خانه انجام می‌دهد.

۴- بازسازی‌های هدفمند
نوسازی های ساده و ارزان همچون تغییر شیر آشپزخانه و دستشویی‌ها، دستگیره کابینت‌ها، لوستر، و پرده‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

اولا باعث می‌شود مستاجر بداند شما به شرایط خانه آگاه هستید و اهمیت می‌دهید، دوما تغییر بعضی از وسایل ارزان توجه را از موارد بزرگی قدیمی شده دور می‌کند.

فرض کنید آشپزخانه شما قدیمی است، با نو کردن شیر آب آن و دستگیره های کابیت‌ توجه بیننده را از قدیمی بودن دیگر موارد دور می‌کنید.

۵- کفپوش
خانه‌های اجاره‌ای نسبت به دیگر خانه‌ها شاهد حضور و رفت و آمد‌های بیشتری هستند. در نتیجه موکت از آنجایی که آسیب پذیرتر است و ترمیم و تمیزی آن کار سختی است اصلا گزینه خوبی نیست.

بهترین گزینه Vinyl Plank است که هم ارزان است و هم سال‌ها عمر می‌کند و ضدآب است. برخلاف Hardwood هم که در زمان تعمیر دردسر ساز است خیلی ساده‌تر تعویض و تعمیر می‌شود.

پس فراموش نکنید، در خانه‌ اجاره‌‌ای مستاجر پول وام مسکن شما را می‌دهد و در طولانی مدت بسیار سودآور است. اما شما هم همچون یک فرد صاحب بیزینس باید خود را آگاه کنید و از تجربه یک متخصص برای رشد بیزینس خود استفاده کنید.