Monday, March 18, 2024
14.4 C
Calgary

ساخت قسمت ویژه سریال Friends

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در روزهای گذشته خبری رسمی مبنی بر ساخت قسمت جدید سریال Friends در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که طرفداران این مجموعه محبوب را شگفت‌زده کرد! درحالی که 15 سال از نمایش آخرین قسمت این سریال محبوب می‌گذرد ستارگان آن با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که قصد دارند در بهار پیش رو در قسمتی ویژه از آن که برای کانال HBO Max ساخته خواهد شد نقش‌آفرینی کنند. قرار است این قسمت در ماه مه سال 2020 و توسط شرکت WarnerMedia نمایش داده شود.

جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لایزا کادرو، مت لبلانک، متیو پری و دیوید شیمر که بازیگران اصلی سریال Friends هستند کار ساخت این قسمت ویژه را در استودیو 24 سابق که در مجموعه Warner Bros قرار دارد انجام خواهند داد. قسمت جدید برای گرامیداشت این سریال خاطره‌انگیز و پرطرفدار ساخته می‌شود.

شما می‌توانید این قسمت ویژه و تمامی 236 قسمت دیگر سریال Friends را که برنده جایزه Emmy شده، با عضویت در شبکه HBO Max تماشا کنید.

کوین ریلی مدیر ارشد تولید محتوای HBO Max و رئیس TBS، TNT و truTV درباره این خبر گفت: ما برای ساخت این قسمت مجددا ستارگانی چون دیوید، جنیفر، کورتنی، مت، لایزا و متیو را دور یکدیگر جمع کرده‌ایم. قرار است این قسمت ویژه در راستای خط کلی داستانی مجموعه Friends تهیه شود. من در سال‌های دور و زمانی که سریال Friends در مراحل ابتدایی ساخت خود بود از آن باخبر شدم و این فرصت را نیز داشتم تا مدتی با تیم سازنده آن همکاری کنم. حال که می‌بینیم نسل‌‎های متمادی همچنان با دیدن این سریال خاطرات شیرینی می‌سازند بسیار خوشحال هستم.

ریلی در ادامه افزود: ما امروز این فرصت را بدست آوردیم تا طرفداران مجموعه و ستارگان آن را گرد یکدیگر جمع کنیم و معتقد هستیم این قسمت ویژه می‌تواند به بهترین شکل ممکن حس و حال مجموعه Friends را به درون قشرهای گوناگون بیننده سریال تزریق کند.

این قسمت ویژه را بن وینستون کارگردانی خواهد کرد. کوین برایت، مت کافمن و دیوید کرین نیز تیم تهیه‌کنندگی آن را تشکیل می‌دهند.

منبع: Daily Hive