Tuesday, April 23, 2024
16.6 C
Calgary

تایید هشت مورد ابتلای جدید به کرونا در بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به گفته مقامات رسمی اداره بهداشت بریتیش کلمبیا، ۸ مورد جدیدِ ابتلا به کرونا در این استان پیدا شده‌اند.

دکتر بانی هنری به رسانه‌ها گفته است: «ما هشت مورد جدید COVID-19 یافته‌ایم که تعداد کل بیماران را به ۲۱ نفر می‌رساند. این افراد در منطقه ساحلی ونکوور و فریزر هستند و آزمایش اولیه‌شان مثبت اعلام شده است.»

هنری می‌گوید: «بیماران شماره ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ ارتباط نزدیکی با شماره ۱۰ داشته‌اند. آنها یک مرد ۳۰-۲۰ ساله، یک مرد ۴۰-۳۰ ساله، خانمی مسن‌تر از ۵۰ سال، و خانم دیگری با سن بالای ۶۰ سال هستند.»

کِیس‌های ۱۸ و ۱۹ یک خانم پنجاه و چند ساله و یک آقای شصت و چند ساله‌اند که در یک خانه با هم زندگی می‌کنند و به تازگی از ایران به کانادا بازگشته بودند.

کِیسِ شماره ۲۰ خانمی ۶۰-۵۰ ساله است که بین سیاتل در ایالت واشینگتن امریکا و مترو ونکوور سفرهای مکرری داشته است.

بالاخره، کِیس شماره ۲۱ خانمی ۶۰-۵۰ ساله است که در منطقه فریزر زندگی می‌کند و به گفته دکتر هنری «نه اخیرا سفری داشته و نه تماسی با بیماران قبلی یافته است.» تحقیقات درباره این کِیس هنوز در جریان است.

این موارد در حالی گزارش شده‌اند که دانشگاه UCW روز پنجشنبه صبح اعلام کرد که تمام کمپ‌های دانشجویی را موقتا برای سه روز می‌بندد تا سلامت دانشجویان و کارکنان به خطر نیفتد.

در ایمیلی که رییس UCW خانم بروک دایکمن برای دانشجویان فرستاده، به «یافتن یک مورد COVID-19 و قرنطینهٔ یک دانشجو» اشاره شده است.

UCW می‌گوید که اینها اقداماتی پیشگیرانه‌اند که مدیریت دانشگاه برای محدودسازی بیماری انجام داده است.

دایکمن می‌گوید: «ما می‌خواهیم خطر را از دانشجویان، اساتید و کارکنان دور کنیم و تمام ملاحظات ممکن را مد نظر قرار دهیم تا سلامت و ایمنی افراد حفظ شود.»

منبع: Daily Hive