Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

وعده ترودو: ۱ میلیارد دلار برای کسب‌و‌کارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نخست وزیر کانادا آقای جاستین ترودو اعلام کرده که دولت فدرال ۱ میلیارد دلار برای پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچکی اختصاص می‌دهد که قادر به دریافت کمک از برنامه CEBA و کمک‌هزینه دولتی پرداخت حقوق‌ها، نشده‌اند.

آقای ترودو دیروز جزئیات این طرح را باز کرد. ۹۶۲ میلیون دلار در اختیار سازمان‌های توسعه منطقه‌ای و بومی و Community Futures Network قرار می‌گیرد، تا از کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسطی حمایت کنند که به CEBA راه نیافته‌اند، به خصوص بیزینس‌هایی که در جوامع بومی قرار دارند.

ترودو: «ما باید از بیزینس‌ها و کارفرماها در مناطق بومی و حاشیه‌ای حمایت درخوری کنیم.»

به علاوه، ۲۷۰ میلیون دلار هم به Futurpreneur (سازمانی برای حمایت از کارآفرینان جوان و استارت‌آپ‌ها) اختصاص می‌یابد تا به آنها در پرداخت حقوق‌ها کمک کند.

ترودو می‌گوید: «بسیاری از بیزینس‌های کشورمان مشمول کمک‌هزینه پرداخت حقوق نمی‌شوند ولی باز هم به کمک نیاز دارند.»

«بسیاری از صنایع کاملا متوقف شده‌اند. از ابتدا، هدف ما واضح بود. کمک به مردم کانادا برای عبور از این بحران و دراز کردن دست کمک به سوی آنها.»

از دوشنبه قبل، ترودو برنامه‌های کمکی زیادی را اعلام کرده تا تاثیر مالی بحران کروناویروس بر زندگی مردم را کاهش دهد.

پنج‌شنبه، او از برنامه اضطراری کمک اجارهٔ املاک تجاری رونمایی کرد که به کارفرماها یاری می‌رساند تا اجاره خود برای آوریل، مِی و ژوئن را بپردازند.

او همچنین وعده داد که CEBA گسترش می‌یابد و عده بیشتری را زیر چتر پوشش خود می‌گیرد. پیش از این بیزینس‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بین ۲۰,۰۰۰ تا ۱,۵۰۰,۰۰۰ دلار حقوق پرداخت کرده بودند در حمایت این برنامه بودند ولی حالا این بازه به ۵۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار تغییر یافته است.

منبع: Daily Hive