Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

سازمان گردشگری کلگری با خدمات رایگان جدیدش رونق دوباره‌‌ای به شهر می‌بخشد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگرچه شیوع کرونا ویروس در همه‌ی جهان، صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داده است، اما سازمان گردشگری کلگری امیدوار است با خدمات و سرویس‌های رایگانی که ارائه می‌دهد بتواند بخشی از گشت و گذارهای جادویی گذشته را به شهر زیبای کلگری بازگرداند.

برای برگزاری جشن شهر کلگری، آژانس گردشگری با بیش از ۴۰ شرکت بزرگ و کوچک و غرفه‌ها و مشاغل مختلف ساکن در سراسر فرودگاه بین‌المللی کلگری YYC قراردادی بسته است مبنی بر ارائه کارت تخفیف مسافرتی #LoveYYC که برای عموم مردم رایگان است و به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود.

کسانی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند، به تنوع نامحدود و گسترده‌ای از خدمات و سرویس‌ها دسترسی خواهند داشت؛ از جمله تخفیف‌های ویژه در رستوران‌های سطح شهر، بلیت بازدید از برج کلگری، کارتینگ downhill و رزرواسیون هتل‌های مختلف و غیره.

مدیرعامل گردشگری کلگری Cindy Ady در مصاحبه با این شماره‌ی مجله گفت: “کارت‌های تخفیف #LoveYYC فرصتی عالی برای شهروندان کلگری فراهم می‌کنند تا با رعایت اصول بهداشتی از خانه بیرون رفته و با بیشترین صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سطح شهر گردش کنند و با خیال راحت از پیشنهادهای تخفیف‌دار و منحصر به فرد شهری استفاده کرده و روی این چند هفته‌ی آخر تابستان حساب کنند.”

در ادامه Cindy Ady افزود: “بیایید با افتخار، به عنوان کلگری‌هایی مهمان‌نواز و میزبان‌هایی بی‌نظیر، اجازه دهید از این فرصت تخفیف برای کشف مجدد شهرمان استفاده کنیم و میزبان دوستان و آشنایان خود در سطح شهر کلگری باشیم و از همه مهم‌تر؛ از ادامه‌ی حیات جامعه‌ی گردشگری کلگری حمایت کنیم.”

کلگری پیش از این نیز با برگزاری کنسرت‌های لایو و رایگان در نقاط رندوم سطح شهر توسط هنرمندان مختلف نیز مردم خود را شگفت‌زده کرده بود.

کسانی که امیدوارند بتوانند در این طرح ثبت‌نام کنند باید با مشخصات خود مانند نام، کد‌پستی و ایمیل، در سایت ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام، کارت صادر شده در کلیه‌ی مرورگرهای وب قابل دسترسی خواهد بود و به مدت یک سال کامل از تاریخ ثبت‌نام در سایت، به ارائه‌ی خدمات و پیشنهادات خواهد پرداخت.

از خدمات دیگر این طرح می‌توان به جوایز متنوع اشاره کرد: افرادی که ثبت نام کرده اند در صورتی‌که ۱۸ سال یا بالاتر داشته باشند می توانند به طور مرتب به سایت سر بزنند تا از جوایز مختلفی که هر چند مدت اضافه می‌شوند برخوردار شوند.

 

منبع: Dailyhive