Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

کریسمس رویایی در Banff Gondola

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روزهای کریسمس خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید از راه می‌رسند. امسال به لطف رویداد جذاب Banff Gondola فرصتی فراهم شده تا حال و هوای کریسمس را بر بلندای Sulphur Mountain تجربه کنید.

Banff Gondola از اواسط ماه نوامبر تا پایان دسامبر محوطه این مجموعه را به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می‌کند. از ملاقات سانتا، خوردن شیرینی و کوکی‌های خوشمزه گرفته تا تماشای فیلم کریسمسی در سالن سینما، رویداد elf name generator، تماشای آسمان شب و نوشیدن شراب در شب‌های سرد زمستان در این سرزمین شگفت‌انگیز یافت می‌شوند.

بنابراین اگر می‌خواهید خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را با خانواده خود تجربه نمایید حتما به این رویداد رفته و لحظات خوش کریسمس را در ارتفاعات راکی سپری کنید.

در ساعات پیش از ظهر هر فرد بزرگسال می‌تواند یک کودک را بدون پرداخت هزینه به Banff Gondola بیاورد. تمام سرگرمی‌های هیجان‌انگیز در بالای قله بصورت رایگان در اختیار او نیز قرار می‌‎گیرد.

این مجموعه مفرح 2،286 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و هوای آن در این فصل از سال بسیار سرد است، پس حتما لباس گرم همراه ببرید.

هزینه بلیت در طول هفته برای بزرگسالان 53 دلار و برای کودکان 26.50 دلار می‌باشد. در روزهای پایانی هفته هزینه 53 دلار و 28 دلار است. خانواده‌ها و افراد محلی از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهند شد.

اغلب اوقات آخرین گروه بازدیدکنندگان تا ساعت 8:30 دقیقه شب در مجموعه حضور دارند و فرصت کافی برای تماشای ستاره‌های درخشان، دور از آلودگی‌های نوری را، خواهند داشت.

Banff Gondola Mountaintop Christmas 2020

تاریخ: از 14 نوامبر تا 31 دسامبر

زمان: 10 صبح تا 5 عصر

مکان: 100 Mountain Ave, Banff

امکان خرید آنلاین بلیت در اینجا وجود دارد.

منبع: Daily Hive