Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

کاناداپست بیش از 2 میلیون بسته پستی را در آخرین روز نوامبر تحویل داده است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با آغاز رسمی دسامبر، کاناداپست به کانادایی‌ها یادآوری می‌کند که محموله‌ها و بسته‌ها را در اسرع وقت خریداری کرده و ارسال کنند.

این پیام پس از تحویل حدود 3 میلیون بسته در چند روز آخر ماه نوامبر، از جمله حدود 800،000 بسته در آخر هفتۀ گذشته و نزدیک به 2.1 میلیون بسته در روز دوشنبه 30 نوامبر ارسال شده است.

خدمات پستی اضافه می‌کند با توجه به اینکه بیش از هر زمان دیگری مردم خرید اینترنتی و آنلاین انجام می‌دهند تقاضای فصلی از هفته‌های گذشته افزایش پیدا کرده است.

در حالی که کاناداپست می‌گوید انتظار می‌رود پردازش و تحویل «در تمام ماه دسامبر با سرعت بسیار بالا» ادامه یابد، در صورت بروز موج افزایش ارسال مرسولات قبل از کریسمس، احتمال اینکه ظرفیت آنها بیش از حد شود بسیار زیاد است.

هیلی مگرمنس، سخنگوی کاناداپست، توضیح می‌دهد: «این احتمال وجود دارد که بتوان ظرفیت پست را تحت فشار قرار داد و به طور بالقوه باعث تأخیر ارسال مرسولات شد. ما می‌خواهیم به هر قیمتی از این مسئله جلوگیری کنیم. به همین دلیل کانادایی‌ها را تشویق می‌کنیم که خرید خود را زودتر شروع کنند.»

کاناداپست همچنین مهلت ارسال مرسولات را برای تحویل تضمینی در تعطیلات به روز کرده است، تاریخ آن از اوایل تا اواسط ماه دسامبر بر اساس مدت زمان بسته‌بندی و اینکه آیا حمل و نقل؛ حمل و نقل منظم، سریع یا با اولویت پرداخت می‌شود، است.

ارسال زود هنگام بسته‌های پستی نه تنها اطمینان حاصل می‌کند که بسته‌ها به موقع به مقصد می‌رسند، بلکه یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پس‌انداز هزینۀ حمل و نقل نیز است.

مگرمن در ادامه می‌افزاید: «اینکه بسته‌های پستی را در آخرین لحظات ارسال کنید باعث گران‌تر شدن هزینه و ایجاد استرس برای حمل‌کننده بارتان می‌شود. این چیزی است که شما واقعاً نمی‌توانید رویش برچسب قیمت بزنید.»

تقریباً 4000 کارگر فصلی برای فصل تعطیلات استخدام شده‌اند، اگرچه این شرکت تأکید می‌کند که ایمنی در اولویت اصلی قرار دارد. از کسانی که نامه دریافت می‌کنند نیز خواسته می‌شود «هنگام تحویل مرسولاتشان به کارکنان فضا اختصاص دهند» که شامل حفظ فاصله فیزیکی مناسب و ایمن نگه داشتن حیوانات خانگی است.

منبع: dailyhive