Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

بیش از 1200 کارمند اداره بهداشت بریتیش کلمبیا واکسن COVID-19 را دریافت کرده‌اند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس گذشت سه روز از برنامه واکسیناسیون COVID-19 بریتیش کلمبیا، بیش از 1200 کارمند اداره بهداشت واکسن‌های خود را دریافت کردند.

دکتر بانی هنری، رئیس سازمان بهداشت استان، در جلسه توجیهی روز پنجشنبه گفت ۱،۲۱۵ نفر از افرادی که مشغول به کار در خانه‌های سالمندان هستند و یا به صورت مستقیم با بیماران COVID-19 کار می‌کنند، اولین دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر تزریق واکسن COVID-19‌ فقط در Vancouver Coastal Health و Fraser Health امکان‌پذیر است، اما مقامات قصد دارند با ورود محموله‌های بیشتر کلینیک‌های واکسیناسیون را در هر پنج منطقه بهداشتی گسترش دهند.

دکتر هنری دراین‌خصوص می‌گوید: «می‌دانم که بسیاری از مردم مشتاقانه منتظر دریافت واکسن هستند. همه چیز به سرعت در حال تغییر است و به محض تأیید زمان‌بندی دریافت واکسن اعلام می‌شود.»

این استان از روز سه‌شنبه واکسیناسیون کارمندان اداره بهداشت را آغاز کرده است. واکسن نهایی محصول فایزر است که باید در دمای بسیار سرد، در حدود ۷۰- درجه سانتی‌گراد، نگهداری شود. نیاز به یخ‌زدگی عمیق به این معنی است که واکسن باید از مناطق از قبل تأییدشده با زیرساخت‌های لازم فریزر ارسال شود.

 

منبع: dailyhive