Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

محبوب‌ترین اسامی حیوانات خانگی ونکوور در سال 2020

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در سال 2020، Bella و Charlie محبوب‌ترین اسامی برای سگ و Luna و Basil محبوب‌ترین اسامی برای گربه‌ در ونکوور بوده‌اند.

این اسامی طبق نظرسنجی جدید وب سایت خدمات حیوانات خانگی Rover.com منتشر شده است. نام حیوانات خانگی درست مانند نام نوزادان محبوبیت زیادی دارد و این شرکت اطلاعاتی را در مورد آنچه مردم کانادا دوست دارند روی حیوانات خانگی خود بگذارند منتشر می‌کند.

روور گفته است: «در بالای جدول لیستی از علاقه‌مندی‌های که به عنوان اسم روی سگ نر و ماده گذاشته می‌شود تا اسامی افراد مشهوری که روی توله سگ‌ها گذاشته می‌شود وجود دارد. برخی از اسامی که والدین حیوانات خانگی برای اعضای پشمالوی خانواده خود انتخاب کرده‌اند به اندازه سال 2020 عجیب‌وغریب است.»

در ایالات متحده، تعدادی از صاحبان حیوانات خانگی به دلیل همه گیر شدن اسامی آنها را انتخاب کرده‌اند. اسامی Rona Von Covid و دکتر Fauci برای یک سگ و یک گربه انتخاب شده است.

امّا در ونکوور، اسامی مورد علاقه سگ‌های ماده Bella، Luna، Daisy، Lola و Lucy بودند. برای سگ‌های نر Charlie، Milo، Cooper، Rocky و Leo بوده است.

در سراسر کانادا، Buddy نام آشنای سگ‌ها و جز 5 نام برتر امسال بود. Sadie، یکی دیگر از 10 اسم برتر در لیست بوده است.

ونکووری‌ها دوست داشتند از Luna، Bella، Willow، Charlie و Frankie برای حیوانات ماده استفاده کنند. والدین حیوانات خانگی Basil، Leo، Loki، Oscar و Max را برای گربه‌های نر انتخاب کردند.

در سطح ملی نیز Milo محبوب‌ترین نام گربه نر بود. امّا Basil مورد علاقه ونکووری‌ها حتی در لیست 10 نام برتر قرار نگرفت.

البته برخی از صاحبان حیوانات خانگی از اسامی مربوط به فرهنگ پاپ الهام گرفته بودند. برنامه تلویزیونی کانادایی Schitt’s Creek به برخی خانواده‌ها ایده‌هایی داده است؛ Twyla با 93٪ محبوبیت و Alexis با 38٪ محبوبیت برای سگ‌ها. David با 20٪ محبوبیت، اسم مورد علاقه برای گربه‌ها بوده است.

مردم زیادی حیوانات خانگی‌شان را به نام‌های Keanu Reeves، Lizzo و Kanye نامگذاری کرده‌اند. همچنین تعداد کمی از افراد اسامی ‌Beyonce، Drake یا JLo برای حیوانات خانگی‌شان انتخاب کرده‌اند.

نامگذاری حیوان خانگی تحت‌تأثیر غذا نیز معمول است و Oreo محبوب‌ترین نام برای سگ‌ها و گربه‌ها در کانادا است.

 

منبع: dailyhive