Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

کارمندان بهداشتی گیرافتاده در برف، بقیه رانندگان را واکسینه کردند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کارمندان سازمان بهداشت اورگان در امریکا که گرفتار یک طوفان برفی شده بودند، یک به یک به سراغ دیگر خودروها رفتند و سرنشینان آنها را در برابر کووید-۱۹ واکسینه کردند.

اداره بهداشت شهرستان جوزفین در فیسبوک این خبر را منتشر کرده و نوشته که بعد از گیر افتادن ۲۰ کارمند این اداره در طوفانِ برف، این واکسیناسیون در یکی از بزرگراه‌های این شهرستان انجام شده است.

۶ دوز واکسن در آستانهٔ انقضا بوده‌اند، بنابراین این افراد تصمیم به استفاده از آنها برای واکسیناسیون سایر رانندگان گرفتند.

البته این دوزها از قبل برای واکسیناسیون افراد دیگری اختصاص یافته بودند ولی به گفته اداره بهداشت جوزفین، «طوفان مانع از آن بود که این دوزها به موقع به افراد اصلی برسند.»

Virus distribution josephine county public health 1611804316

این پرسنل بهداشتی به جای اینکه بنشینند و شاهد خرابیِ واکسن‌ها باشند، تصمیم گرفتند که پیشنهاد دریافت این دوزها را به سرنشینان خودروهای مجاز بدهند. خوشبختانه یک آمبولانس این شهرستان هم در نزدیکی بود تا واکسیناسیون به روشی ایمن انجام شود.

یکی از این دوزها هم به کارمند اداره پلیس جوزفین رسید که از قبل در نوبت دریافت واکسن بود، اما به خاطر شرایط جوی دیر به کلینیک می‌رسید ولی خوشبختانه در بزرگراه به محل این واکسیناسیون سرپایی رسید و دوزش را دریافت کرد.

مدیر اداره بهداشت جوزفین، آقای مایک وبر می‌گوید «این یکی از جذاب‌ترین عملیات‌هایی بود که تا امروز انجام دادیم.»

منبع: KSBW