Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

وضع قانون جدید در بریتیش کلمبیا به منظور محدود کردن سفرهای غیرضروری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جان هورگان نخست ‌وزیر بریتیش کلمبیا اعلام کرد که دولت استانی قصد دارد با ارائه یک قانون جدید سفرهای غیرضروری را محدود کند.

جان هورگان گفت: «دستورات به منظور جلوگیری از خروج افراد از نواحی بهداشتی خود تحت قانون Emergency Program صادر می‌گردند. این بازرسی‌های رندوم با ایست جاده‌ای پلیس همراه نیست و تمامی مسافران می‌توانند در معرض بازرسی قرار بگیرند؛ اگر بدون دلیل موجه از منطقه خود خارج بشوید جریمه خواهید شد.»

نخست وزیر گفت که این استان همچنین در حال رایزنی با جامعه اقلیت‌های نژادی (BIPOC) خواهد بود تا اطمینان حاصل کند که این محدودیت‌ها باعث ایجاد وحشت در میان این افراد نشود. این قوانین مربوط به سفر است و هیچ اختیار اضافی‌ای به پلیس داده نخواهد شد. همچنین به منظور کاهش شیوع این بیماری، جان هورگان با نمایندگان صنعت گردشگری همکاری کرده است که میزان رزرو افراد خارج از منطقه را به حداقل برساند.

او  تأکید کرد که مردم نباید خارج از منطقه خود رزرواسیون انجام دهند، چون اپراتور گردشگری مجاز به این کار نیست. همچنین مناطق گردشگری بریتیش کلمبیا دیگر اجازه پذیرش وسایل نقلیه تفریحاتی مانند کمپرها و تریلی‌ها را نخواهند داشت و مسافرانی که پیش از این رزرواسیون انجام داده‌اند باید مشخص کنند که سفرشان ضرورت دارد.

هورگان گفت جورج هیمن که مسئول پارک‌های بریتیش کلمبیا است با آژانس همکاری می‌کند تا از استرداد رزرواسیون مسافران اطمینان حاصل شود. همچنین علائم جدیدی در جاده‌های ورودی به بریتیش کلمبیا نصب می‌شود که به مسافران توصیه می‌کند فقط برای اهداف ضروری وارد این منطقه شوند.

دکتر بانی هنری در خصوص این محدودیت‌ها گفت این محدودیت‌ها حداقل تا آخر هفته پایانی ماه مه ادامه خواهد داشت.

 

منبع: Dailyhive