Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

برنامه‌های کلگری استمپید در تابستان پیش‌رو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از وقفۀ ایجاد شده به دلیل پاندمی سال 2020، کلگری استمپید امسال برنامه‌هایش را با کمی تغییر برای شرکت‌کنندگان به نمایش خواهد گذاشت.

کمتر از چهار هفته به برگزاری کلگری استمپید 2021 باقی مانده است و برنامه‌گذاران جزئیات بیشتری را در مورد این رویداد منتشر کرده‌اند. شرکت‌کنندگان نیز شاهد تغییراتی در بلیط، ظرفیت و چادر Nashville North خواهند بود.

عوامل برگزارکنندۀ این رویداد در طی یک کنفرانس مطبوعاتی اطلاعاتی را در مورد اقدامات ایمنی که مهمانان انتظار دارند در اطراف پارک استمپید مشاهده کنند و تغییرات به وجود آمده به اشتراک گذاشتند.

به گفتۀ استیو مک دونا، مدیر و رئیس هیئت مدیره کلگری استمپید، انتقاداتی برای بازگشایی درهای کلگری استمپید وجود دارد، اما به عقیدۀ او این رویداد می‌تواند با استفاده از بهترین روش‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی و با مشاوره‌های انجام شده به بهترین شکل اجرا شود.

مک دونا در این خصوص گفت: «ما به تاریخ صد سالۀ خود افتخار ‌می‌کنیم. ما در گذشته شاهد دو جنگ جهانی و مشکلات اقتصادی فراوانی بودیم، درست است که این مشکلات برای ما طاقت‌فرسا بوده است اما هر بار که با ناملایمات رو‌به‌رو شدیم دوباره بزرگترین نمایش فضای باز روی زمین را اجرا کردیم.»

کلگری استمپید برای اطمینان از امنیت مهمانان، شرکا و کارکنان، با بهداشت آلبرتا و متخصصان بهداشتی همکاری نزدیک دارد. دانا پیرز، مدیر موقت کلگری استمپید با اشاره به پایبندی این رویداد به دستورالعمل‌های بهداشتی آلبرتا گفت مهمانان می‌توانند متناسب با سطح آسایش خود و برنامه‌های مورد نظرشان بلیط تهیه کنند.

برای کارکنان و داوطلبان آزمایش سریع کووید-19 و ماسک در محل وجود خواهد داشت، همچنین مهمانان به استفاده از ماسک تشویق می‌شوند. ایستگاه‌های ضدعفونی‌کننده در پارک وجود خواهد داشت و دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر محل قابل مشاهده خواهد بود. لازم به ذکر است که به لطف سیستم‌های دیجیتال صف‌ها کوتاهتر خواهد بود.

دکتر جیا هو، پزشک بهداشت عمومی و مشاور کلگری استمپید، با اشاره به اینکه این رویداد در درجه اول یک رویداد فضای باز است، گفت: «ما می‌دانیم شیوع بیماری در فضای باز بسیار نادر است. با این وجود ظرفیت مهمان‌ها را بسیار کاهش داده‌ایم.»

بلیط‌ها پیش‌فروش خواهند شد و تعداد افرادی که می‌توانند حضور پیدا کنند محدود خواهد بود. مسئولین استمپید گفتند با توجه به اینکه به طور معمول 10 تا 15% از مهمان‌های این رویداد خارجی بودند و امسال هیچ مهمان خارجی‌ نخواهند داشت، انتظار دارند میزبان 50% از جمعیت سال‌های گذشته باشند.

مسئولین این برنامه در حال بررسی اثبات واکسیناسیون و آزمایش سریع کووید-19 در برخی مکان‌ها به ویژه محل اجرای موسیقی زنده و مکان رقص Nashville North هستند. امسال مهمان Nashville North را به‌عنوان سایبان خود به جای چادرهای محصور مشاهده خواهند کرد که این موضوع باعث می‌شود بیشتر از فضای باز استفاده کنند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calgary Stampede (@calgarystampede)

این رویداد که 10 روز به طول می‌انجامد از 9 تا 18 جولای 2021 برگزار می‌شود. همچنین این سازمان خاطرنشان کرد که تمامی برنامه‌های فعلی آزمایشی هستند.

 

منبع: Dailyhive