Thursday, April 18, 2024
-2.2 C
Calgary

Calgary Folk Fest جولای امسال برگزار می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از فستیوال‌های موسیقی محبوب در تابستان به کلگری برمی‌گردد و برخلاف پارسال که لغو شد، امسال به طور حضور برگزار می‌شود، البته با رعایت پروتکل‌های کووید-۱۹.

Calgary Folk Fest برای چهل و دومین رویداد سالانه‌اش به Prince’s Island Park می‌آید و در اواخر جولای مجموعه‌ای از کنسرت‌ها را میزبانی خواهد کرد. البته پندمی برنامه‌های این فستیوال را هم دستخوش تغییر کرده است.

امسال فستیوال به جای ۳ روز در ۷ روز برپا خواهد شد و تمام کنسرت‌ها روی صحنهٔ اصلی اجرا می‌شوند. بدیهی است که امسال خبری از بازارچه محصولات، محوطه خانوادگی و کنسرت‌های روزانه نیست تا جلوی شیوع ویروس گرفته شود.

کنسرت‌ها از ۲۲ تا ۲۸ جولای هر شب برگزار می‌شوند و البته شنبه و یکشنبه، کنسرت بعدازظهر را هم خواهیم داشت. نام بخشی از هنرمندانی که در این فستیوال شرکت می‌کنند، در پایین آمده:

  • Dan Mangan
  • Cowboy Junkies
  • Shad
  • The Jim Cuddy Band
  • Julian Taylor
  • Tom Wilson and iskwē
  • Blake Reid Band

مخاطبین می‌توانند زیر آسمان باز آلبرتا از این کنسرت‌های متنوع لذت ببرند و اما به جای پهن کردن زیرانداز روی چمن‌ها در هر جای دلخواه، مسئولین برگزاری محوطه‌های خاصی را برای استقرار خانواده‌ها تعیین می‌کنند.

فاصله بین هر محوطه ۲ متر است و با خرید ۱ بلیت تا ۴ نفر بالغ و ۲ کودک می‌توانند در آن بنشینند.

ظرفیت میزبانی امسال فقط ۱۵٪ ظرفیت سال‌های قبل است و در بیانیهٔ مطبوعاتی این رویداد می‌خوانیم: «این فقط گامی کوچک است در مسیر بازگشت فستیوال به حالت عادی با موسیقی زنده و هنرهای دیگر.»

برای آنهایی که ترجیح می‌دهند از روی مبلشان در خانه این کنسرت‌ها را ببینند نیز خبر خوبی داریم. کنسرت‌ها، مصاحبه با هنرمندان و سایر ویدیوها به طور زنده از وبسایت فستیوال پخش می‌شوند.

بلیت‌فروشی از ۱۰ صبح ۱۸ ژوئن آغاز می‌شود. حتما به خاطر داشته باشید که به خاطر کاهش ظرفیت پذیرش، بلیت‌ها خیلی زود تمام می‌شوند. پس فرصت را از دست ندهید.

Calgary Folk Music Festival

زمان: ۲۲ تا ۲۸ جولای

مکان: Prince’s Island Park

بلیت‌فروشی: فضاهای استقرار از ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار قابل رِزِرو هستند. (هر فضا حداکثر برای ۴ بزرگسال و ۲ کودک). فروش بلیت از ۱۰ صبح ۱۸ ژوئن آغاز می‌شود.

منبع: Daily Hive