Sunday, April 28, 2024
7.6 C
Calgary

معرفی 10 مکان عجیب و غریب نزدیک ونکوور برای سفرهای تابستانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ما آماده‌ایم تا در یک تابستان دیگر به اکتشافاتمان ادامه دهیم. البته فکر می‌کنیم این دفعه مقصدهای عجیب‌تری را مورد هدف قرار دادیم. برای لذت بردن از اطراف ونکوور مناطق عجیب و غریب کم نیست و از عجایب طبیعی گرفته تا جاذبه‌های ساخت بشر در این منطقه وجود دارد. و به دلیل اینکه عکس‌های فراوانی از زوایای مختلف بریتیش کلمبیا را دیدیم تصمیم گرفتیم آنها را با شما هم به اشتراک بگذاریم.

Whistler Train Wreck

این مکان گزینه‌ای فوق‌العاده آسان برای افرادی است که به سمت Whistler می‌روند. این مسیر پیاده‌روی درست در کنار رودخانه Cheakamus قرار دارد و شامل برخی اشیاء منحصربه‌فرد مانند واگن‌های قطار پوشیده شده از گرافیتی می شود. بازدید از این قطار که در سال 1956 دچار حادثه شده بود برای عموم ممنوع بود اما اخیرا عابران پیادۀ کنجکاو می‌توانند با خیال راحت به آن دسترسی پیدا کنند!

مکان: Janes Lake Road, Whistler

Othello Tunnels

بازدید از یک مکان سرگرم‌کنندۀ دیگر که در ارتباط با قطار است را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هر چند شما در این مکان شاهد یک سری تونل‌ متروکه قطار خواهید بود که تبدیل به مسیری برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شده است. این تونل‌ها به دلیل اینکه داخل یک کوه گرانیتی ایجاد شده‌اند ممکن است حس یک سکونتگاه خیالی را برای شما تداعی کنند. ما که دستش داریم!

مکان: Hope

Rambo Statue

یکی از جدیدترین جاذبه‌های عجیب و غریب در شهر Hope قرار دارد. حقیقت بامزه: این شهر لوکیشین فیلمبرداری First Blood یا همان رمبوی خودمان بوده است و به لطف Sly، این شهر صاحب یک رمبوی مجسمه‌ای با سربرند معروفش و مسلسلی در دست شده است.

مکان: Hope

Former HCMS Annapolis

شاید باورتان نشود، اما یکی از دشوارترین سفرهای تابستانی نزدیک‌ترین منطقه به ونکوور است. این جاذبه شامل یک ناو جنگی می‌شود که به صورت عمدی توسط انسان در آبهای ساحلی بریتیش کلمبیا غرق شده است. نتیجه این کار وجود  یک کشتی 113 متری در عمق 10 متری دریا است. غواصی در یک کشتی جنگی قدیمی روشی عجیب و غریب برای گذراندن یک روز تابستانی است.

مکان: Gambier Bay (توصیه می‌شود از تورهای گردشگری استفاده کنید)

Sasquatch Museum and Statue

ما اولین کسی هستیم که اعتراف می‌کنیم جنگل‌های بریتیش کلمبیا بهترین مکان برای وجود ساسکواچ‌ها یا همان پاگنده‌ها هستند. حداقل چند نفر در Harrison Hot Springs با ما موافقند، چون آنها مالک یک موزۀ کوچک و بامزه پر از مجسمه، تابلوهای هشدار و حتی یک جمجمۀ ساسکواچ هستند. فقط دنبال مجسمه غول‌پیکر ساسکواچی که جلوی این موزه نسب شده است بگردید!

مکان: Harrison Hot Springs

Driftwood Mastodon

عجیب‌تر از اینکه یک مجسمه ماستودون به اندازه طبیعی و واقعی در بریتیش کلمبیا وجود دارد، این است که نمی‌دانید این مجسمه دقیقا کجا قرار دارد. گزارش‌های اخیر حاکی از حضور ماستودون در جزیره Bowen است، اما به نظر می‌رسد برای مدت کوتاهی نیز در Salt Spring بوده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم از دوستان خود در Bowen بخواهید مسیر را به شما نشان بدهند.

مکان: Bowen Island

Friendship 500 (AKA The McBarge)

این قایق ابتدا برای مک‌دونالد و به منظور شرکت در نمایشگاه ۸۶‌ام ساخته شده بود، اما از آن موقع‌ به بعد، دهه‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفت. با این وجود صاحب فعلی این قایق قصد دارد مکان جدیدی برای آن پیدا بکند و دوباره تبدیل به رستورانش کند.

مکان: Maple Ridge

Faerie Village at Redwood Park

اگر برادران Brown در اوایل دهه ۱۹۰۰ زندگی نمی کردند، می‌توانستند سفیران شرق ونکوور باشند. این دو برادر در زمینی که پدرشان به آنها هدیه داده بود شروع به ساختن خانه روی تخته‌های چوبی کردند (درحال حاضر ماکتش موجود است) و بزرگترین درختان Redwood را در کانادا کاشتند. امروز در این پارک ده‌ها خانه کوچک وجود دارد تا فِری‌ها، همان پری‌های خودمان، در آنها زندگی کنند.

مکان: Surrey

Spotted Lake (Kliluk)

دو گزینه آخری که برایتان انتخاب کردیم کمی برای سفرهای روزانه دشوار هستند. اولین منطقه‌ای که با آن روبه‌رو می‌شوید یک دریاچه خال‌خالی است که درست در کنار بزرگراه قرار گرفته است و یک منطقه پربازدید در جنوب Okanagan است. به دلیل وجود رسوبات معدنی که به طور طبیعی ایجاد می‌شوند، حوضچه‌های این دریاچه دارای طیف رنگی از زرد تا آبی و بنفش و سبز است. جالب است که بدانید تغییرات رنگ این حوضچه‌ها به صورت هفتگی انجام می‌گیرد!

مکان: Osoyoos

Smiling Budhha Room

ما تا قبل از امروز نمی‌دانستیم همچین جایی وجود دارد! اما بسیار خوشحالیم که تصادفا با این جاذبه برخورد کردیم. در نزدیکی دریاچه Horne و در جزیره Vancouver  یک شبکه غار تودرتو قرار دارد. در یکی از آن غارها یک استالاگمیت طبیعی وجود دارد که شباهت عجیبی به بودای دراز کشیده دارد. این گزینه بهترین گزینه ما در این تابستان است. اما مانند HCMS Annapolis، به شما پیشنهاد می‌کنیم بدون راهنما به آنجا نروید.

مکان: Horne Lake Provincial Park

خیلی خوب دوستان، این هم از مجموعه‌ای از گزینه‌های عجیب و غریب ما برای سفر روزانه در اطراف ونکوور! البته ممکن است چیزی که برای ما عجیب باشد برای شما عجیب نباشد، ولی ما این‌طور فکر می‌کنیم که همگی سلیقه یکسان و خوبی داریم!

 

 

 

منبع: curiocity