Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

کلگری یکی از مقرون به صرفه‌ترین شهرهای آمریکای شمالی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هر فردی که در کلگری زندگی می‌کند به خوبی از مزایای این شهر، از مناظر شگفت‌انگیز گرفته تا مزایای مالی، آگاهی دارد. کلگری در میان شهرهای آمریکای شمالی یکی از مقرون‌ به صرفه‌ترین شهرها محسوب می‌شود.

آخرین گزارش Oxford Economics از استطاعت مالی مسکن در آمریکای شمالی نشان می‌دهد که کلگری نهمین شهر مقرون به صرفه در کل قاره است. البته در این لیست وینیپگ، ادمونتون و کبک سیتی که سه شهر دیگر کانادا هستند در جایگاه بهتری نسبت به بقیه شهرها قرار دارند. شیکاگو در ایالت ایلینوی بالاترین جایگاه را از آن خود کرده است.

وقتی صحبت از مقرون‌ به صرفه‌ترین شهرها به میان می‌آید، هیچ جای تعجبی وجود ندارد که ونکوور در جایگاه نخست و پس از آن بویزی واقع در ایالت آیداهو در جایگاه دوم قرار بگیرد. تورنتو در اونتاریو، پورتلند در اورگان و همیلتون در انتاریو به ترتیب جایگاه‌های سوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند.

طبق این گزارش انتظار می‌رود در سال آینده قیمت مسکن در کلگری افزایش کمی داشته باشد و همچنین پیش‌بینی می‌شود در میان مدت قیمت مسکن در منطقه پریری به اندازه ظرفیت وام گرفتن خانواده‌های محلی باقی بماند.

با وجود پیش‌بینی‌هایی مبنی بر کاهش قیمت مسکن به دلیل افزایش نرخ بهره وام مسکن، این گزارش نشان می‌دهد در سال آینده قیمت مسکن در سراسر کانادا افزایش می‌یابد.

 

 

منبع: Dailyhive