Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

افزایش تخفیف شارژر خودروهای برقی تا ۲۰۰۰ دلار در بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت بریتیش کلمبیا برای سرعت بخشی نصب تجهیزات شارژر خودروهای برقی در فضاهایی با مالکیت خصوصی طرح‌های تخفیف خود را افزایش می‌دهد.

مجتمع‌های مسکونی، آپارتمان‌ها و دفترهای کار می‌توانند برای هر شارژ ۲۰۰۰ دلار تخفیف دریافت کنند که چیزی حدود ۵۰ درصد می‌شود. خانه‌های تک خانواری، خانه‌های دوبلکس و خانه‌های شهری نیز می‌توانند برای هر شارژ تا سقف ۳۵۰ دلار تخفیف دریافت کنند.

برنامه EV Charger Rebate هزینه‌های لازم برای تهیه و نصب تجهیزات جایگاه شارژ خودروهای برقی را پوشش می‌دهد.

این طرح برای آماده‌سازی حداقل یک جای پارک برای خودروهای برقی و برق رسانی و نصب تجهیزات مورد نیاز در هر پارکینگ به منظور افزایش دسترسی‌ آینده ساکنان مناطق مختلف به این فناوری تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. افراد می‌توانند از پنج ساعت خدمات پشتیبانی رایگان مشاوران جایگاه شارژ خودروهای برقی استفاده کنند.

به عنوان بخشی از بودجه سال ۲۰۲۱، دولت استانی برای این طرح ۱۰ میلیون دلار بودجه فراهم کرده است. مشتریان می‌توانند از طریق طرح‌های جداگانه‌ای که به وسیله شهرداری‌های آنها تأمین مالی و مدیریت می‌شود از تخفیف‌های اضافی بهره‌مند شوند.

به گفته جورج هیمن، وزیر محیط زیست و استراتژی تغییرات آب و هوا، تعداد بی‌سابقه‌ای از ساکنان بریتیش کلمبیا به عنوان بخشی از انتقال به سیستم حمل و نقل پاک به خودروهای برقی روی می‌آورند. دولت بریتیش کلمبیا قصد دارد با کاهش هزینه‌های خودروهای برقی و ایجاد جایگاه‌های شارژ، مردم بتوانند رانندگی امن، بدون ایجاد آلودگی و اثرات مخرب زیست‌محیطی را تجربه کنند و به طور کلی هزینه‌های سوخت و نگهداری از وسایل نقیله خود را کاهش دهند.

این طرح تخفیف با اقدامات امیدوارکننده دولت استانی در خصوص تغییرات اقلیمی که روز دوشنبه اعلام شد هماهنگی دارد. نقشه جاده‌ای CleanBC در نظر دارد بریتیش کلمبیا تا سال ۲۰۳۰ به ۱۰۰٪ فروش خودروهای بدون آلایندگی دست یابد. تاریخ ذکر شده ۱۰ سال زودتر از تاریخ قانونی قبلی یعنی ۲۰۴۰ است.

هدف اولیه ۱۰ درصد فروش خودروهای بدون آلایندگی تا سال ۲۰۲۵ بود، اما از سال گذشته تا کنون ۹.۴ درصد از کل فروش‌ وسایل نقلیه در بریتیش کلمبیا به خودروهای برقی که با باتری کار می‌کنند تعلق دارد. با مشاهده افزایش محبوبیت خودروهای برقی، بریتیش کلمبیا تاریخ هدف موقت جدید خود را تعیین کرد؛ ۲۶ درصد تا سال ۲۰۲۶ و ۹۰ درصد تا سال ۲۰۳۰.

در حال حاضر بریتیش کلمبیا با بیش از ۶۰۰۰۰ وسیله نقلیه برقی که با باتری سبک در جاده‌ها مشغول به کار هستند در پذیرش این خودروها در آمریکای شمالی پیشرو است. نرخ رشد سالانه فروش خودروهای برقی درسال‌های اخیر تصاعدی بوده است.

نقشه جاده‌ای CleanBC دولت استانی برای دسترسی جمعیت انبوه به وسایل نقلیه برقی نیازمند افزایش شبکه جایگاه‌های شارژ عمومی از ۲۵۰۰ جایگاه فعلی به ۱۰۰۰۰ جایگاه تا سال ۲۰۳۰ است.

 

 

 

منبع: Dailyhive