Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

یک شب در خانه واقعی «تنها در خانه» در Airbnb

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شما می‌توانید درست مانند کوین مک کلیستر در فیلم سینمایی «تنها در خانه»، یک شب را در خانه‌ی اصلی این فیلم سپری کنید و از امکانات تفریحی آن لذت ببرید.

قرار است Airbnb به مناسبت انتشار فیلم سینمایی Home Sweet Home Alone در Disney+ برای چهار نفر فرصت رزرو اقامت یک شب در اقامتگاه مک کلیستر را فراهم کند.

این خانه که در وینتکا واقع در ایالت ایلینوی قرار دارد، در تاریخ ۱۲ دسامبر با قیمت ۲۵ دلار آمریکا قابل رزرو است.

قرار است مهمانان این اقامتگاه توسط برادر بزرگ کوین به نام باز میزبانی شوند و از تله‌های به کارگذاشته شده هیجان‌انگیز لذت ببرند.

به محض ورود به داخل ساختمان، با پله‌هایی روبه‌رو می‌شوید که کوین با سورتمه روی آن سر می‌خورد. مراقب لگوهای روی زمین و سطل‌های رنگ‌ آویزان شده بالای سرتان باشید!

اتاق خواب اصلی بهترین مکان برای خوش‌گذرانی است. در این اتاق کوین در حالی که پاپ کورن می‌خورد روی تخت بالا و پایین می‌پرید.

بعد از بیدار شدن از خواب نیز می‌توانید مثل کوین پس از اصلاح صورتتان افترشیو بزنید و در حالی که به خودتان در آینه نگاه می‌کنید، فریاد بکشید.

در اتاق ناهارخوری نیز می‌توانید یک شام کلاسیک، ماکارونی با پنیر، میل کنید.

نگران امنیت خود نباشید، زیرا باز که اکنون صاحب یک شرکت امنیتی است یکی از اعضای تیم McCallister را برای مراقبت از شما به این خانه پرماجرا اعزام می‌کند.

مهمانان خوش شانس علاوه بر اقامت در این خانه، یک مجموعه LEGO Ideas Home Alone نیز دریافت خواهند کرد. راستی حواستان باشد روی رتیل باز ننشینید!

اگر مشتاق به حضور در این اقامتگاه هستید باید در تاریخ ۷ دسامبر ساعت ۲ بعد از ظهر EST برای رزرو اقدام کنید.

 

منبع: Dailyhive