Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

افتتاح تسهیلات جدید تحویل کالا آمازون در پارک گلدن ایر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قرار است تا اواخر امسال، مرکز تحویلِ کالا جدیدی از آمازون در پارک تجاری Golden Ears واقع در Pitt Meadows افتتاح شود.

این یکی از پنج مورد برنامه ریزی شده از امکانات جدید است که قرار است در بریتیش کلمبیا افتتاح شود. این موسسه به عنوان بخشی از توسعه گسترده شرکت ها می­تواند تا 2000 شغل جدید برای کشور ایجاد کند.

این مرکز، درصورت اتمام ساختش تا پایان سال، شامل یک بخش تکمیل رباتیک بسیار پیشرفته، با مساحت 450000 فوت مربع و در بندر ونکوور است. اولین مرکز انجام رباتیک آمازون در بریتیش کلمبیا، نیمی از رشد مشاغل جدید را تشکیل خواهد داد.

تاسیسات آمازون که در پارک تجاری گلدن ایِر، واقع در امتداد کرانه شمالی رودخانه فریزر ساخته می شود، یک ایستگاه تحویل 145000 فوت مربعی است.

گروه Onni  مسئولیت اجرای این بخش از برنامه توسعه آمازون در بریتیش کلمبیا را بر عهده دارد.

این تسهیلات جدید تنها چند دقیقه از بزرگراه­های Lougheed و TransCanada فاصله داشته و دسترسی بسیار خوبی به بزرگراه، راه آهن، فرودگاه، بندر و نقاط توزیع مرزی دارد.

جان میدلتون، معاون ارشد گروه Onni  در بیانیه ای اظهار کرد:” Onni بسیار مفتخر است تا به شرکت آمازون در پارک تجاری گلدن ایِر خوشامد گویی کند. آمازون تشخیص داده است که شهر Pitt Meadows یک فضای عالی برای زندگی، نوآوری و تجارت است.

“به دلیل موقعیت مرکزی و عالی آن در مترو ونکوور، پیش‌بینی می‌کنیم که اعلام این افتتاحیه می تواند باعث جذب سرمایه‌گذاری های مثبتی در آینده و در پارک تجاری گلدن ایِر و در شهر شود.”

بنابراین به زودی، آمازون به مستاجران دیگر در این منطقه از جمله Costco، Canadian Tire و Keystone خواهد پیوست.

منبع: dailyhive.com