Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

جشنواره گل‌های لاله کانادا امسال برگزار می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

امسال هفتادمین جشنواره گل‌ لاله کانادا در اتاوا برگزار خواهد شد.

این فستیوال هرساله از زمان جنگ‌ جهانی دوم و به مناسب بزرگداشت نقش کانادا در آزادی هلند برگزار می‌شود. جشنواره رنگارنگ گل‌های لاله طی سال‌های 2020 و 2021 به دلیل شیوع کرونا بصورت مجازی بود اما برگزار کنندگان قصد دارند جشنواره 2022 را دوباره حضوری برگزار کنند.

فستیوال امسال رویدادهای رایگان و پولی متعدد دارد اما شرکت‌کنندگان برای ورود به Commissioners Park در Dow’s Lake و تماشای لاله‌ها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. همچنین فستیوال پس از غروب خورشید ادامه داشته و رویدادهای شبانه با نورپردازی‌های دیدنی اجرا می‌شوند.

فستیوال امسال با همکاری National Film Board طی ساعات شب بخشی را برای نمایش فیلم‌های سینمایی در محل جشنواره ترتیب داده و هر شب از ساعت 20 می‌توان با همراه داشتن پتو و اسنک در آن شرکت کرد.

ازجمله بخش‌های فستیوال که پولی هستند می‌توان به Daily Tulip Bingo اشاره کرد که هزینه هر کارت آن 5 دلار است. همچنین شرکت در تور شبانه Ghosts of the Glebe برای هر نفر 20 دلار هزینه دارد.

هرچند پارکینگ Dow’s Lake بخاطر پروژه عمرانی Civic Campus به روی عموم بسته است اما مسئولان فستیوال سرویس شاتل tulip trolley به مقصد Commissioners Park را راه‌اندازی کرده‌اند. این اتوبوس‌ها در Westin Hotel، National Gallery of Canada، Fairmont Chateau Laurier و Lord Elgin Hotel توقف می‌کنند.

جشنواره گل‌های لاله از 13 تا 23 می برگزار می‌شود و امکان تماشای مجازی آن امسال هم وجود دارد. اطلاعات بیشتر درباره فستویال را می‌توان در اینجا کسب کرد.

منبع: CTV News