Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

الزام استفاده از ماسک در اماکن عمومی برای مسافرانی که از سفر بازگشته‌اند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به تازگی از سفری خارجی به کانادا بازگشته اید و یا حتی برای مسافرت به کانادا آمده اید، باید بدانید که، تا 14 روز ملزم هستید در تمامی مکان های سرباز و یا سر بسته عمومی از ماسک استفاده کنید.

علاوه بر قوانین مربوط به استفاده از ماسک، بازدیدکنندگان و مسافرانی که از خارج از کشور به کانادا باز می­گردند، باید لیستی از تمامی دوستان نزدیک و مکان های بازدید شده شان تهیه کنند. همچنین باید چند کپی از گواهی واکسن خود را به همراه داشته و شرایط سلامتی و علائم احتمالی شان نیز باید تا 14 روز تحت نظر باقی بماند.

لیستی از پروتوکل های مربوطه را می توانید در وبسایت دولت کانادا مطالعه کنید.

بنا به گفته این وبسایت ، بعضی از استان ها و مناطق، ممکن است قوانین سخت گیرانه تری را وضع کنند و در این صورت، مسافران مجبور به پیروی از قوانین سخت گیرانه تری هم هستند.

اما به طور کلی، ماسک زدن همچنان در میان قوانین مختلف مربوط به مسافرت، توسط تمامی مسافران الزامی است.

هفته گذشته، اُمَر القبرا، وزیر حمل و نقل کانادا گفته بود: ما همچنان در حال بررسی گزینه هایی همچون الزام واکسینه بودن برای خرید بلیط هماپیما و قطار و استفاده از ماسک در فرودگاه ها و هواپیما های کانادایی

اغلب استان ها تا کنون قوانین مربوط به استفاده از ماسک خود را کاهش داده اند اما اجرای برخی از پروتکل های فدرال نیز بر عهده استان ها قرار گرفته است.

البته اوضاع می تواند در جمعه پیش رو که دولت قصد تغییر برخی از مقررات مسافرتی خود را دارد تغییر کند.

این تغییرات می­تواند شامل این موضوع شود که مسافران کاملاً واکسینه شده برای ورود به کشور الزامی به آزمایش کووید قبل از ورود نداشته باشند.

لیست کامل قوانین مربوط به سفر را می توانید در اینجا بیابید.

منبع:Dailyhive