Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

جشنواره آتش بازی GlobalFest، تابستان امسال با قدرت به کلگری باز میگردد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

GlobalFest اگوست امسال به کلگری بازمی گردد. و به همراه خود پنج شب استثنایی از آتش بازی، تجربه غذاهای بین المللی و سرگرمی های زنده را به شهر می آورد.

این جشنواره دوست داشتنی پس از یک سال وقفه ای که در سال 2020 و به دلیل همه گیری ویروس کرونا در برگزاری آن به وجود آمد، تابستان گذشته با تغییراتی در راستای حفاظت از سلامت عمومی، باری دیگر به پارک الیستون بازگشت.

اما با این وجود، جشنواره سال 2021 ، همچنان مجموعه ای از غرفه های غذای خوشمزه بین المللی، پخش موسیقی و اجرای گروه های رقص فرهنگ های مختلف و البته نمایش آتش بازی هایی تماشایی بود.

امسال، قرار است این “مهیج ترین جشنواره آلبرتا” با قدرت و از 18 تا 27 آگوست برگزار شود. طبق بیانیه مطبوعاتی GlobalFest، شرکت کنندگان بالاخره شاهد غرفه های فرهنگی مختلف، بازار شبانه و استیج اصلی و بزرگی خواهند بود که پس از یک وقفه دو ساله و آن طور که باید و شاید به این شهر باز می گردد.

علاوه بر این، سال 2022 به مناسبت 20 اُمین سال جشن گرفتن “جهانی سرشار از تفاوت ها” یا a world of difference ، نقطه عطفی ویژه برای GlobalFest است.

در این اعلامیه آمده است: «GlobalFest امسال برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد خود در پارک الیستون در ماه اوتريال بسیار هیجان‌زده است.»

بین 18 تا 27 آگوست، تیم‌هایی از اتریش، فرانسه، آلمان و تیم برنده جشنواره سال گذشته، هند، رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند تا بهترین وسایل آتش‌نشان را که در کشورهایشان ارائه می‌دهند، به نمایش بگذارند.

GlobalFest فست می‌گوید: «رویداد امسال در 27 آگوست با یک تیم کانادایی به پایان می‌رسد که پایانی نمایشی از نور و صدا ارائه می‌کند که سال به سال مخاطبان را شگفت‌زده می‌کند.»

برای به دست آوردن اطلاعات درباره قیمت بلیت پیش از موعد این جشنواره، می توانید از 2 می تا 4 ژوئن به خدمات مشتریان کلگری و باجه اطلاعات مرکز خرید مارلبرو، و به صورت آنلاین یا حضوری از طریق دفاتر GlobalFest مراجعه کنید.

افرادی که پذیرش جشنواره 2020 را خریداری کرده بودند و همچنان بلیت‌های خود را نگه داشته‌اند، می‌توانند آن ها را از 9 تا 31 می، به صورت آنلاین یا حضوری در دفاتر GlobalFest  با بلیت جشنواره امسال مبادله کنند. این آخرین سالی است که امکان تبادل وجود دارد.

تابستان امسال، باری دیگر قرار است برخی از نمایش های آتش بازی  حماسی آسمان بالای دریاچه پارک الیستون کلگری را روشن کنند.

 

GlobalFest 2022

زمان: 18 الی 27 مرداد

مکان: پارک الیستون (خیابان 68 SE 1827، کلگری)

بلیط: فروش بلیت های این جشنواره  از 2 مه آغاز می شود

 

منبع: dailyhive.com