Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

تأخیرهای بی‌سابقه در پروازهای Air Canada

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فرودگاه پیرسون تورنتو در تاریخ ۱۲ جولای بیشترین میزان تأخیر را تجربه کرده است. بیشترین تعداد تأخیرها مربوط به شرکت هواپیمایی Air Canada بوده است.

داده‌های FlightAware نشان می‌دهد که در تاریخ ۱۲ جولای پروازهای Air Canada نسبت به پروازهای شرکت‌های هواپیمایی دیگر تأخیر بیشتری داشته‌اند.

۷۰ درصد از ۳۶۳ پرواز Air Canada با تأخیر انجام شده‌اند.

شرکت هواپیمایی Jazz که به عنوان مهمترین شریک منطقه‌ای Air Canada شناخته می‌شود، با ۵۴ درصد تأخیر در ۳۲۳ پرواز در رده دوم قرار گرفته است.

شرکت هواپیمایی Swoop مستقر در کلگری با تأخیر ۴۲ درصدی در رده پنجم قرار می‌گیرد. این تأخیرها بر روی ۱۶ پرواز کم هزینه WestJet تأثیر گذاشته است.

شرکت هواپیمایی ایرلندی Ryanair نیز با تأخیر در ۹۰۰ پرواز بیشترین تعداد تأخیر را از آن خود کرده است. با این وجود تنها ۳۴ درصد از کل پروازهای این شرکت تأخیر داشته است.

بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل هوانوردی Cirium که به تازگی منتشر شده، در میان ۱۰ شرکت هواپیمایی بزرگ آمریکای شمالی Air Canada بدترین عملکرد را از خود نشان داده است.

پیش از این نیز Air Canada در اواخر ماه جون اعلام کرده بود به علت کمبود نیروی کار و افزایش تعداد سفرهای پیش رو به دنبال کاهش پروازهای تابستانی است.

با این تعداد بی‌سابقه تأخیر در پروازهای مختلف مشخص نیست چند چمدان گم شده است.

 

 

منبع:‌ Dailyhive