Saturday, April 20, 2024
0.7 C
Calgary

بلندترین برج Beltline کلگری و سوئیت‌های اجاره‌ای 1580 دلاری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

منطقه Beltline در کلگری با برخورداری از بارها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، کلوپ‌های شبانه، مجسمه‌های شهری و پارک‌های فراوان یکی از محبوب‌ترین مناطق این شهر به شمار می‌رود.

این منطقه در نزدیکی خیابان هفدهم و مرکز سرگرمی‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها قرار دارد، برای افرادی مناسب است که به دنبال اجاره آپارتمان در یک منطقه کاری و سرزنده هستند. پیش‌بینی می‌شود این منطقه بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ با رشد جمعیت ۱۱ درصدی مواجه شود و مناطق مسکونی برای پاسخگویی به افزایش نیاز بازار توسعه پیدا می‌کنند.

گروه توسعه‌دهندگان آمریکایی Intergulf Development Group برجی را با نام Eleven در این منطقه ساخته‌اند که شامل ۳۶۹ استودیو یک، دو و حتی سه‌خوابه می‌شود. اجاره‌بهای این استودیوها از ۱۵۸۰ دلار در ماه آغاز می‌شود.

برج Evelen بلندترین برج منطقه Beltline است که به‌منظور ارائه یک فضای مسکونی استیجاری طراحی شده است. امکانات رفاهی منطقه و فضاهای سبز که در اطراف این برج وجود دارند فضا را برای زندگی جوانان مناسب‌تر می‌کنند. از جمله فضاهای سبز این منطقه می‌توان به ۱۱ پارک از جمله پارک Memorial، پارک سگ‌ها و پارک بارب اسکات که در آن Chinook Arc کلگری واقع شده اشاره کرد.

از دیگر امکانات رفاهی که در نزدیکی برج Eleven قرار دارند می‌توان به ۲۰ فروشگاه لباس‌فروشی که شامل ۵ فروشگاه خرده‌فروشی در طبقه همکف برج می‌شود، ۱۳ گالری هنری، بیش از ۳۰ بار و رستوران متنوع و ۱۷ کافی‌شاپ اشاره کرد.

منطقه Beltline یک منطقه پرتردد و سرزنده در کلگری است که در آن فستیوال‌های تابستانی نظیر Beltline Urban Mural Projects (BUMP) برگزار می‌شود. علاوه بر این، وجود آثار هنری و مجسمه‌های شهری و گرافیتی‌های شگفت‌انگیز این منطقه را به یک گالری فضای باز تبدیل کرده است که برای اینستاگرام مناسب هستند.

برج Eleven حدود ۱۱۰۰۰ فوت مربع وسعت دارد که در آن امکاناتی نظیر سالن‌های استراحت، پشت‌بام‌ اشتراکی، مرکز سلامت و تندرستی برای رفاه ساکنین طراحی شده است.

طراحی یک پشت‌بام مخصوص بازی و دویدن حیوانات خانگی اهالی ساختمان، محل‌های مخصوص شستشوی حیوانات و میزهای نظافت از دیگر امکانات این برج هستند.

فضاهای دنجی که به‌عنوان سالن اجتماعات و اتاق مطالعه طراحی شده‌اند، فضاهای بسیار شیک و مدرنی هستند که برای ماه‌های سرد کلگری ساخته شده‌اند.

دفاتر کاری اشتراکی نیز با برخورداری از یک آشپزخانه کوچک این امکان را برای ساکنین فراهم می‌کنند که در ساعات استراحت بتوانند وعده‌های غذایی خود را میل کنند. دیوارهای سبز، نورپردازی و تزئینات جذاب باعث افزایش تمرکز و افزایش عملکرد کارکنان می‌شود.

از دیگر امکانات برج Eleven می‌توان به Wi-Fi در فضاهای اشتراکی، محل نگهداری از دوچرخه، صندوق‌های تحویل بسته‌های پستی، پارکینگ سرپوشیده با دوربین‌های نظارتی، ایستگاه شارژ برق و آسانسورهای پرسرعت اشاره کرد.

واحدهای این برج دارای دو پالت رنگی هستند که کف‌پوش، رنگ پارکت فضاهای اصلی نشیمن، و رنگ فرش‌های مخملی اتاق‌های خواب را شامل می‌شوند. پنجره‌های این خانه‌ها دوجداره هستند و تابستان خنک‌تر و زمستان گرم‌تری را برای ساکنین فراهم می‌کنند. سیستم گرمایش خانه‌های مسکونی نیز سیستم گرمایش از کف است.

آشپزخانه‌ها نیز مجهز به تجهیزات استیل ویرپول و کانترهای شیک با سنگ کوارتز هستند. سرویس‌های بهداشتی هر واحد با کابینت‌های براق و کانترهای کوارتز تزئین شده‌اند.

اگر به برج Eleven علاقه‌مند شده‌اید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره‌بهای واحد‌های متنوع این ساختمان شده‌اید، برای تور مجازی وب‌سایت برج برنامه ریزی کنید.

 

منبع: Dailyhive