Thursday, April 25, 2024
3.6 C
Calgary

10 مکان عالی برای standup paddleboard در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پاندمی موجب شد بسیاری از شهروندان به دامن طبیعت پناه بروند و از اینرو محبوبیت standup paddleboarding بیش از هر زمان دیگر افزایش یافت. حال با برداشته شدن محدودیت‌ها شاهد آن هستیم که این رشته ورزشی جای خود را در بین طبیعت‌دوستان پیدا کرده است.

آلبرتا با داشتن دریاچه‌های بسیار بهشت علاقه‌مندان به این ورزش است. در ادامه با 12 مکان عالی برای standup paddleboard در آلبرتا آشنا می‌شویم.

North Saskatchewan River

شهر ادمونتون دارای مکان‌های گوناگون برای انجام standup paddleboard است اما اگر تازه‌کار هستید رفتن به Devon و پارو زدن تا شهر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در طول این مسیر هرکس با هر سطح از توانایی می‌تواند خود را محک بزند.

Carburn Park

این بوستان تماشایی در جنوب کلگری مکانی عالی برای ماجراجویی افراد مبتدی است. شما می‌توانید همزمان با پارو زدن از زیبایی‌های اطراف و مناظر تماشایی لذت برده و یک پیکنیک عالی در چمنزارهای آن را تجربه کنید.

Ghost Reservoir Dam

این دریاچه در غرب Cochrane واقع شده و مکانی بی‌نظیر برای کسانیست که امکان سفر به ارتفاعات برای پارو زدن در دریاچه‌های کوهستانی را ندارند. شما می‌توانید از چند نقطه دریاچه وارد آن شوید. البته باید پیش از حرکت تجهیزات لازم را تهیه کنید زیرا محلی برای کرایه آن‌ها پیشبینی نشده است.

Lake Louise

بدون شک یکی از بهترین راه‌ها برای تماشای مناظر دریاچه جذاب و تماشایی لوییز standup paddleboard است. این مقصد محبوب همیشه مملو از بازدید‌کننده بوده اما همیشه محلی مناسب در آن پیدا خواهید کرد.

Chestermere Lake

دریاچه زیبای Chestermere در شرق کلگری محلی عالی برای یک ماجراجویی آبی و دلپذیر است. این دریاچه چشم‌نواز دارای مکان‌های متعدد برای کرایه تجهیزات بوده و تمام نیازهای یک standup paddleboarding فراموش‌نشدنی را در خود دارد.

Wedge Pond

این جاذبه کمتر شناخته‌ شده در K-Country واقع شده و بهترین مکان برای افراد مبتدی است. محبوبیت Wedge Pond در میان علاقه‌مندان رو به افزایش است و در نقاط مختلف آن می‌توان به standup paddleboarding پرداخت. بعلاوه مناظر اطراف دریاچه بسیار تماشاییست و مجذوب آن‌ها خواهید شد.

Lower Kananaskis Lake

وزش باد شدید در این دریاچه باعث شده تا تنها افراد حرفه‌ای قادر به پارو زدن در آن باشند. با اینحال دریاچه پایینی در مقایسه با Upper Kananaskis Lake محصورتر بوده و برخی از بهترین نقاط برای کمپینگ و پیکنیک را در اطراف خود دارد.

Johnson Lake

این دریاچه تماشایی در خارج از بنف قرار داشته و بسیاری برای تماشای مناظر حیرت‌انگیز به آنجا می‌روند. بنابراین حتما در ساعات اولیه صبح به آنجا بروید تا بهترین مکان نصیب شما شود.

Barrier Lake

دریاچه Barrier ازجمله مقصدهای زیبای آلبرتا بوده که وزش باد در آن بسیار بالاست و باید با آمادگی بالا در آن به standup paddleboard مشغول شوید. بنابراین اگر بدنبال یک ماجراجویی حسابی و کمپینگ در دل طبیعت هستید خود را به آنجا برسانید.

Two Jack Lake

دریاچه حیرت‌انگیز Two Jack Lake برای افراد مبتدی کاملا ایده‌آل است. داشتن مناظر تماشایی و برخی از بهترین نقاط برای پیکنیک و کمپینگ از جمله ویژگی‌های آن هستند. البته شلوغ بودن منطقه باعث شده تا پیدا کردن محل پارک اتومبیل به یک چالش تبدیل شود و از اینرو باید خیلی زود خود را به دریاچه برسانید.

منبع: Daily Hive