Tuesday, March 19, 2024
2.8 C
Calgary

این جشنواره نورپردازی کریسمسی در کلگری را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از تاریخ 1 دسامبر یک نورپردازی و رویداد رنگارنگ درست در خارج از شهر کلگری افتتاح می‌شود.

این رویداد Airdrie Festival of Light نام داشته و به شهروندان این فرصت را خواهد داد تا در فضای باز تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و جادویی داشته باشند. در این جشنواره نورانی از تندیس‌ها و تزئینات گوناگون به ارزش حدود یک میلیون دلار استفاده شده است.

شما در این مدت فرصت خواهید داشت تا در بخش‌های گوناگون جشنواره ازجمله North Pole، Candy Land، Penguin Village، Poinsettia Arch، Santa Takes Flight، Skating Party، Woodland Fantasy و Winter Wordland عکس‌های اینستاگرامی دیدنی ثبت کنید.

این رویداد در روزهای پایانی هفته جاری با Santa Clause Parade از ساعت 5 تا 6 عصر آغاز به کار کرده و در ادامه یک مهمانی اسکیت با امکان اجاره رایگان تجهیزات، هات‌چاکلت رایگان برای 250 بازدیدکننده نخست و بخش‌های جذاب دیگر تدارک دیده شده است.

برای آنکه هیچکدام از قسمت‌های جشنواره را از دست ندهید قطاری کوچک وظیفه جابجایی افراد به بخش‌های گوناگون را بر عهده دارد. بعلاوه اگر خسته شدید می‌توان دور آتش‌دان‌های مجموعه جمع شده و از خوردن یک لیوان هات‌چاکلت یا اپل‌سایدر لذت ببرید.

در این جشنواره یک فروشگاه کریسمسی بنام Santa’s Gift Shop نیز وجود دارد که در آن هدایای گوناگون از هنرمندان محلی به فروش می‌رسد. در این بخش هدایای باکیفیت برای تمام سلیقه‌ها ارائه شده و یک بخش مخصوص خرید کودکان نیز در آن یافت می‌شود که ورود افراد بزرگسال به آن ممنوع است! در آنجا الف‌ها همراه با کودکان به خرید می‌روند. اگر نگران آن هستید که کودک شما بیش از حد از کارت برداشت کند باید توجه داشت که ارزش هر کالا در این بخش 10 دلار یا کمتر است.

بدون شک رویداد پر از رنگ و نور Airdrie ارزش بازدید و دیدار را داشته و برای برنامه‌ریزی یک ماه فرصت خواهید داشت.

Airdrie Festival of Lights

تاریخ: 1 تا 31 دسامبر

زمان: 6 عصر تا 9 شب

آدرس: Nose Creek Park, Airdrie

بلیت: رایگان؛ کمک‌های مالی با کمال میل دریافت می‌شود

منبع: Daily Hive