Tuesday, March 19, 2024
2.8 C
Calgary

رویداد نمایشی A Winter Miracle در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هفته جاری رویداد جدید The Immersive Nutcracker در کلگری افتتاح شده که بازدیدکنندگان را به یک تور کلاسیک در جهانی رمز‌آلود و جادویی می‌برد.

به این ترتیب BMO Centre برای میزبانی از The Immersive Nutcracker, A Winter Miracle کاملا تغییر چهره داده و ظاهری شبیه به داستان‌های پریان پیدا کرده که همه گروه‌های سنی از آن لذت خواهند برد.

میهمانان این رویداد در دل روایت‌های کلاسیک، باله Nutcracker و نمایش‌های تماشایی آن قرار گرفته و سالن مجموعه پر از رقاصان Bolshoi Theatre و موسیقی Tchaikovsky خواهد بود.

برنامه‌ریزان این رویداد اعضای Lighthouse Immersive هستند که پیش از این Immersive Van Gogh را برگزار کردند. در The Immersive Nutcracker بازدیدکنندگان وارد پنج دنیای فانتری و کلاسیک می‌شوند که براساس روایت‌هایی از The Marck of the Toys، The Dance of the Sugar Plum Fairy و غیره طراحی شده‌اند.

سوتلانا دوورسکی، تهیه‌کننده Lighthouse Immersive، در اینباره گفت: “من نیز مثل خیلی‌های دیگر با داستان‌های جذاب Nutcracker بزرگ شده‌ام. این برنامه نمی‌تواند جایگزین چنین تجربه‌های کلاسیک شود اما خانواد‌ها را غرق ریشه‌های داستانی و تخیلی می‌کند.”

این رویداد جذاب در سالنی با مساحت بیش از 500,000 فوت مربع که با بیش از 1 میلیون فریم ویدئو محصور شده، برگزار می‌شود. در این بین رقاصان بین‌المللی باله دنیس رادکین و الونورا سونارد و استعدادهای کانادایی جوان الیزابت پیووار و اکساندر مارینوزیان به رقص و به تصویر کشیدن روایت‌ها می‌پردازند.

این نمایش حیرت‌انگیز با آسمانی پرستاره، یک طوفان برفی تماشایی و درخت صنوبر غول‌پیکر که رویای کودکی بسیاری از ماست، آغاز می‌شود.

این صحنه در ادامه به یک خانه جادویی و پر از عروسک تبدیل می‌شود. تصاویر و صحنه‌های جذاب همراه با روایت سحرآمیز داستانی شما را مجذوب خود خواهد کرد.

در این بین جلوه‌های ویژه و تصاویر واقع‌گرایانه روایت The Nutcracker را تا ابد در ذهن شما حک می‌کنند.

The Immersive Nutcracker, A Winter Miracle

تاریخ: 1 تا 28 دسامبر 2022

زمان: ساعات متفاوت

آدرس: BMO Centre – 20 Roundup Way SE, Calgary

بلیت: از 30 دلار شروع می‌شود. هزینه برای کودکان زیر سه سال که همراه افراد بزرگسال هستند رایگان است.

منبع: Daily Hive