Sunday, April 28, 2024
7.2 C
Calgary

معرفی بهترین کوکتل‌بارهای مرکز شهر کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر هوس نوشیدن کوکتل گوارا در فضایی دلنشین و زیبا کرده‌اید این نوشتار را تا پایان بخوانید. کلگری بارهای بسیاری دارد که می‌توان نوشیدنی‌های گوناگون را در منو آن‌ها پیدا کرد.

در ادامه با نه مورد از بهترین کوکتل‌ بارها در مرکز شهر کلگری آشنا می‌شویم.

Shelter

Shelter کوکتل‌های کلاسیک و خوشمزه را با تجهیزات مدرن تهیه کرده و تقریبا می‌توان هر نوع نوشیدنی را در منو آن پیدا کرد. بعلاوه امکان سفارش انواع شراب، نوشیدنی‌های الکلی و غذاهای خوشمزه با مواد اولیه محلی نیز در آنجا وجود دارد. ازجمله عناصر طراحی این بار می‌توان به دیوار تزیین شده با ماسک‌ گاز و سقف پوشیده شده با بیش از 5,000 لامپ اشاره کرد.

آدرس: 1210 1st Street SW

تلفن: 7730-233-403

فیسبوک/ اینستاگرام

Proof

این کوکتل بار سعی می‌کند همزمان با پایبندی به سنت‌ها یک منو مدرن ارائه دهد. در Proof نوشیدنی‌ها با الگو از شاهکارهای ادبیات، کاراکترها و تم‌های گوناگون تهیه می‌شوند و می‌توان غذا و اسنک همراه با نوشیدنی سفارش داد.

آدرس: 1302 1st Street SW

تلفن: 2414-246-403

فیسبوک/ اینستاگرام

The Derrick Gin & Kitchen

اگر خوردن یک وعده غذای خوشمزه بهمراه نوشیدنی را ترجیح می‌دهید به The Derrick بروید. منو آن‌ها شامل استیک‌های دودی و غذاهای لذیذ تهیه شده با مواد محلی می‌شود. کوکتل‌های اینجا با تمرکز بر جین تهیه شده اما تقریبا هر نوع نوشیدنی‌ را خواهید یافت. همچنین کوکتل‌های رام، تکیلا و دیگر نوشیدنی‌ها نیز ارائه می‌شوند. فضای دلنشین The Derrick آن را به مکانی عالی برای دورهمی‌های دوستانه و گذراندن عصری دل‌انگیز تبدیل می‌کند.

آدرس: #102 620 8th Avenue SW

تلفن: 7226-475-403

فیسبوک/ اینستاگرام/ توییتر

Betty Lou’s Library

برای ورود به Betty Lou باید درب آن که شبیه جلد کتاب طراحی شده را پیدا کرده و رمز عبور را وارد کنید! در این اتمسفر جذاب انواع غذاهای سبک بهمراه کوکتل‌های کلاسیک و ناآورانه ارائه می‌‍شوند. ازجمله این کوکتل‌ها می‌توان به Zelda Fitzgerald، Flappers and Philosophers و Anais Nin اشاره کرد.

آدرس: 908 17th Avenue SW

تلفن: 4774-454-403

فیسبوک/ اینستاگرام

Sub Rosa

این کوکتل بار بخشی از ساختمانی تاریخی بوده که ورودی آن با تابلو نئونی قابل تشخیص است. در Sub Rosa می‌توان نوشیدنی‌ها را همراه با رقص و موزیک زنده میل کرد و مقصدی عالی برای گذراندن ساعات شب در خیابان استفن می‌باشد. امکان رزرو بار برای برگزاری مراسم عروسی و رویدادهای خصوصی نیز وجود دارد.

آدرس: 200 8th Avenue SW

اینستاگرام

Ricardo’s Hideaway

طراحی این کوکتل بار حال و هوای منطقه کارائیب را داشته و کوکتل‌های آن با تمرکز بر رام تهیه می‌شوند. البته می‌توان کوکتل‌های دیگر نوشیدنی‌های الکلی و گزینه‌های نوآورانه بسیاری را در منو یافت که نام‌هایی چون Lights Out، Jungle Bird و Hawaiian Ryan دارند.

آدرس: 1530 5th Street SW

تلفن: 2585-349-587

فیسبوک/ اینستاگرام/ توییتر

Untitled Champagne Lounge

در این بار علاوه بر منوی مملو از انواع شامپاین و نوشیدنی‌های الکلی می‌توان کوکتل‌های تهیه شده با آن‌ها را نیز سفارش داد. امکان سفارش وعده‌های سبک و اسنک در کنار نوشیدنی نیز وجود دارد.

آدرس: #104 620 8th Avenue SW

تلفن: 7226-475-403

فیسبوک/ اینستاگرام

Bar Annabelle

این بار در خیابان استفن واقع شده و انواع ویسکی ژاپنی، جین، کوکتل‌‌، آبجو، شراب و اسنک را ارائه می‌دهد. ازجمله عناصر طراحی Bar Annabelle می‌توان به اشیا برنجی، نورپردازی گرم و پخش قطعات موسیقی قدیمی و کلاسیک اشاره کرد.

آدرس: 109A 8th Avenue SW

تلفن: 9884-457-403

اینستاگرام

Lounge Eighteen

منو Lounge Eighteen پر از کوکتل‌های مدرن و غذاهای قدیمی دوران ممنوعیت مصرف الکل است. طراحی آن با الهام از آلکاپون انجام گرفته و نوشیدنی‌های گوناگون چون The Key to Life، Sombreros and Sunshine و This Ones for The Birds را ارائه می‌دهد.

آدرس: 1005 17th Avenue SW

تلفن: 7143-454-403

فیسبوک/ اینستاگرام

COVID-19 همچنان خطری جدی برای امنیت شهروندان محسوب می‌شود. هرچند محدودیت‌ها کاهش یافته اما باید به مقررات بهداشتی ازجمله شستن منظم دست‌ها، پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی بسته و ماندن در خانه هنگام بروز علائم بیماری پایبند باشیم.

منبع: Daily Hive