Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

ارزان‌ترین شهرها و شهرک‌های اطراف کلگری برای زندگی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طی ماه گذشته قیمت مسکن بار دیگر افزایش یافت و در نتیجه تعداد شهروندان کلگری که به فکر نقل مکان به نواحی ارزان‌تر هستند بیشتر شد.

خوشبختانه گزارش ماه فوریه Calgary Real Estate Board نشان می‌دهد شهرها و شهرک‌های بسیاری در اطراف کلگری وجود دارد که می‌توان با قیمت ارزان‌تر در آن‌ها خانه ایده‌آل خود را خریداری کنید.

در ادامه برخی شهرها و شهرک‌های ارزان در اطراف کلگری معرفی شده‌اند.

Airdrie

هرچند میانگین قیمت مسکن در Airdrie طی ماه فوریه به 487,200 دلار رسید، اما نرخ آن همچنان از رکورد قیمتی 510,700 دلاری که در اپریل 2022 ثبت شد پایین‌تر بوده و از قیمت پارسال هم کمتر است.

طی ماه فوریه تعداد خانه‌های عرضه شده بیشتر شد اما همچنان تنها 178 واحد در دسترس خریداران است که در بلندمدت کافی بنظر نمی‌رسد.

Cochrane

میانگین قیمت در این منطقه طی ماه فوریه افزایش یافت و هم‌اکنون به 492,900 دلار رسیده است. این نرخ از قیمت کلگری کمتر بوده و در مقایسه با قیمت‌ املاک Cochrane در تابستان گذشته هم پایین‌تر است. در ماه گذشته عرضه مسکن در این ناحیه افزایش پیدا کرد.

High River

میانگین قیمت مسکن در High River به روند صعودی خود ادامه داده اما همچنان در مقایسه به نرخ کلگری بیش از 100,000 دلار ارزان‌تر است! با اینحال همچون کلگری در ماه گذشته شاهد کاهش عرضه مسکن در این ناحیه بودیم.

Strathmore

این منطقه ارزان‌ترین قیمت‌ها در همسایگی کلگری را داشته و میانگین نرخ مسکن در آن کمتر از 400,000 دلار است. پیشبینی 2023 نشانگر پایین ماندن قیمت‌ها در طول سال دارد که خبر خوبی است. با اینحال در این منطقه نیز فروش و عرضه خانه‌ پایین است.

Canmore

در Canmore نباید انتظار قیمت‌های پایین را داشته باشید. میانگین قیمت مسکن در این منطقه از 839,175 دلار در ابتدای سال به 869,000 دلار افزایش پیدا کرده که آن را به گران‌ترین شهر در منطقه تبدیل می‌کند.

منبع: Daily Hive