Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

کانادایی‌ها در میان جذاب‌ترین ملیت‌های کره زمین

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا بخاطر شربت افرا (maple syrup)، سیستم بهداشتی با بودجه عمومی، اسکناس‌های جذاب، تیم هورتون، گوزن‌های شمالی و طبیعت‌ خارق‌العاده خود شهرت دارد. همچنین بیشتر کانادایی‌ها بسیار مودب بوده و برخی از آن‌ها مهارت بسیاری در بازی هاکی دارند.

حال شرکت بریتانیایی Pour Moi که در حوزه تولید لباس زیر زنانه فعالیت می‌کند یک رده‌بندی جدید برای جذاب‌ترین مردمان کره زمین منتشر کرده است.

این شرکت با استفاده از اطلاعات موجود ملیت‌های دارای جذابت‌ترین شهروندان را بصورت یک لیست تهیه کرده است. بگفته گرداورندگان این مطالعه آن‌ها با استفاده از تمام پست‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی Reddit که درباره کلیدواژه‌های “attractive”، “sexy”، “beautiful”، “handsome”، “gorgeous”، “good looking”، “pretty” و “hot” برای کشورهای گوناگون در ماه فوریه 2023 منتشر شده بود، این لیست را تهیه کرده‌اند.

امتیاز جذابیت شهروندان کشورها براساس تعداد پست‌ها، نظرات و نمره مثبت دریافتی پست‌ها تعیین شده است.

بر این اساس هند در میان 50 کشور مورد بررسی جذاب‌ترین مردمان را داشته و پس از آن ایالات‌متحده، سوئد، ژاپن و کانادا قرار دارند. برزیل، فرانسه، ایتالیا، اوکراین و دانمارک نیز جایگاه ششم تا دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

بگفته Pour Moi آن‌ها برای بررسی بهتر نتایج از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده کرده و چهره ملیت‌های گوناگون را بدست آورده‌‎اند.

برای این منظور با کمک برنامه Midjourney تصاویری از ترکیب چهره شهروندان هر کشور بوجود آمده است. با اینحال بسیاری چهره‌های تهیه شده با استفاده این نرم‌افزار را نماینده مردمان خود نمی‌دانند.

منبع: Daily Hive