Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

مزایای طرح جدید کمک به والدین کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر قصد دارید از طریق لقاح مصنوعی دارای فرزند شوید، اکنون می‌توانید گزینه‌های پیش‌روی خود را ارزیابی کنید. در حال حاضر دولت کانادا بر روی طرح جدید کمک به والدین کار می‌کند.

براساس بیانات کارلا کوالترو، وزیر کار فدرال، کانادا قصد دارد با طرح برنامه جدید خود به والدینی که به دنبال فرزندآوری از طریق لقاح مصنوعی هستند، کمک کند.

این طرح همانند طرح مزایای ویژه زایمان به والدین اجازه می‌دهد برای ارتباط بهتر با عضو جدید خانواده خود به مرخصی بروند.

در حال حاضر دولت کانادا به شهروندانی که به دنبال فرزندآوری از طریق لقاح مصنوعی هستند مزایای گسترده‌ای را ارائه می‌کند. والدین می‌توانند ۴۰ هفته مرخصی را بین خود تقسیم کرده و یا یکی از والدین می‌تواند به مدت ۳۵ هفته به مرخصی برود. والدینی که فرزندشان را به دنیا آورده‌اند نیز به مرخصی ۱۵ هفته‌ای خواهند رفت.

کوالترو در این خصوص می‌گوید: «بیمه‌ کار یکی از پرتکرارترین مواردی است که در طول مشاوره‌های خود با والدین با آن برخورد کرده‌ایم. ما به دنبال رفع نیازهای این والدین هستیم.»

با اجرای این طرح جدید تغییرات قابل توجهی در بیمه کار اعمال خواهد شد. اطلاعات و جزئیات دقیق این طرح در چند ماه آینده منتشر می‌شود.

به عقیده کوالتر این طرح جدید برای والدین، به ویژه زنان، بسیار عادلانه است. علاوه بر این تغییر در پرداخت‌های هفتگی بیمه‌های کار نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

در حالی که بودجه فدرال در ۲۸ مارچ اعلام می‌شود، احتمال دارد این طرح در بودجه امسال قرار نگیرد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای موجود برای خانواده‌های کانادایی به این لینک مراجعه کنید.

 

 

منبع: Dailyhive