Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

معرفی فستیوال‌های تابستانی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فستیوال‌های تابستانی که در شهر کلگری برگزار می‌شوند، فراتر از فستیوال استمپید هستند.

برگزاری فستیوال‌های متنوع تابستانی فرصت خوبی را برای حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان محلی و همچنین کسب و کارهای کوچک فراهم می‌کند. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان می‌توانند از نوشیدنی‌ها و غذاهای منحصربه‌فرد هر یک از این فستیوال‌ها لذت ببرند.

در این مطلب فستیوال‌های تابستانی کلگری معرفی می‌شوند. با پیکوبینو همراه باشید.

Inglewood Night Market

فستیوال و بازار کلاسیک Inglewood Night Market در محبوب‌ترین محله‌های کلگری برگزار می‌شود. حضور ۱۰۰ فروشنده محلی و همچنین ۱۰ کاروان غذا، فضای بی‌نظیری را برای خانواده‌ها و سگ‌های بازیگوش آنها فراهم می‌کند.

زمان: ۱۲ می، ۹ جون، ۱۱ آگوست، ۸ و ۱۵ سپتامبر

مکان: 10th Avenue and 10th Street SE

ساعت: ۴ عصر تا ۱۰ شب

هزینه: رایگان

Lilac Festival

سی‌و‌دومین فستیوال Lilac نیز در کلگری برگزار می‌شود. این فستیوال یک روزه و رایگان در روز ۴ جون و از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر و از 4th Street SW و 17th Avenue دایر خواهد شد.

زمان: ۴ جون

مکان: 4th Street SW and 17th Avenue SW

ساعت: ۱۰ صبح تا ۶ عصر

هزینه: رایگان

Marda Loop Night Market

سه شب منحصربه‌فرد با بازار شبانه Marda Loop! برنامه‌های زنده، غذاهای متنوع و محصولات فراوان از ویژگی‌های این فستیوال شبانه هستند.

زمان: ۲۳ جون، ۲۱ جولای و ۱ سپتامبر

مکان: 34th Avenue between 18th & 19th Street SW

ساعت: ۴ عصر تا ۱۰ شب

هزینه: رایگان

A Summer’s Night

فستیوال A Summer’s Night با جشن ملی Canada Day هم‌زمان شده است. در این فستیوال شگفت‌انگیز که از ۱۰ صبح آغاز می‌شود می‌توانید انتظار برنامه‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده و دی‌جی، حضور فروشندگان محلی و همچنین نوشیدنی‌ها و غذاهای بی‌نظیری را داشته باشید. این فستیوال در Lot 6 مستقر خواهد شد که بهترین منطقه برای تماشای آتش‌بازی Canada Day شناخته می‌شود.

زمان: ۱ جولای از ساعت ۱۰ صبح

مکان: 311 8th Street SW, Calgary

هزینه: پیش فروش بلیط ۶۵ دلاری از این لینک

Currie Market

بازار Currie یکی از جدیدترین بازارهای هفتگی است که به بازارهای تابستانی کلگری اضافه شده است. این شنبه بازار در ماه‌های جون و آگوست و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب فعال خواهد بود. محصولات دست‌ساز، کاروان‌های غذا و نوشیدنی و همچنین سرگرمی‌های خانوادگی ویژگی‌های این بازار هفتگی هستند. اگر قصد دارید در این بازار فعالیت کنید، لازم است درخواست خود را در این لینک ثبت کنید.

زمان: شنبه‌ها، جون و آگوست

مکان: Parade Square — 4040 Breskens Drive SW

زمان: از ۱۲ ظهر تا ۸ شب

هزینه: رایگان

4th Street Night Market

امسال هم 4th Street Night Market برای سومین سال در کلگری دایر می‌شود. این بازار شبانه که در مجاورت رودخانه Mission مستقر می‌شود، تجربه بی‌نظیری را برای مهمانان خود خلق می‌کند.

زمان: ۲۲ جولای، ۱۲ آگوست و ۱۶ سپتامبر

مکان: 10th Avenue and 10th Street SE

ساعت: ۴ عصر تا ۱۰ شب

هزینه: رایگان

Inglewood Sunfest

یک فستیوال به تمام معنا، برای تمام سنین! مد و فشن، سیرک شگفت‌انگیز‌، نمایش‌های کمدی خیابانی، پاسیوهای تابستانی و حضور بیش از ۲۰۰ فروشنده گزینه‌های بی‌نظیر فستیوال Sunfest خواهند بود.

زمان: ۲۹ جولا

مکان: 9 Avenue SE between 11 Street and 14 Street SE

ساعت: ۱۱ صبح تا ۷ عصر

Taste of Calgary

فستیوال Taste of Calgary با گردآوری نمایندگان رستوران‌ها و بارهای محبوب کلگری از ۳ تا ۷ آگوست دایر می‌شود. این فستیوال به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از ۴ روز به ۵ روز افزایش یافته است. علاوه بر این، انتخاب فضای بزرگتر برای این فستیوال خوشمزه امکان حضور دوبرابری مردم را نسبت به سال گذشته فراهم می‌کند.

زمان: ۳ تا ۷ آگوست

مکان: Calgary Parking Authority Lot #6

Chasing Summer 2023

دهمین فستیوال EDM در مرکز Max Bell و در روزهای ۵ و ۶ آگوست برگزار می‌شود. Tiesto آغاز کننده این فستیوال خواهد بود و Zedd، برنده گرمی، در روز دوم اجرا می‌کند. این فستیوال که از آن به عنوان بزرگ‌ترین فستیوال آلبرتا یاد می‌شود سالانه میزبان ۳۰٬۰۰۰ شرکت‌کننده است. امسال نیز پیش‌بینی می‌شود همین تعداد در این فستیوال هیجان‌انگیز شرکت کنند.

زمان: ۵ و ۶ آگوست

مکان: Max Bell Centre Festival Fairgrounds — 1001 Barlow Trail SW

هزینه: تهیه بلیط به صورت آنلاین

 

منبع: Dailyhive