Thursday, April 25, 2024
3.6 C
Calgary

راهنمای خرید هدیه برای روز مادر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز مادر بهترین فرصت برای قدردانی از مادران، خاله‌ها و خواهرانی است که در رشد و تربیت ما نقش داشته‌اند. اگر برای یافتن هدیه مناسب روز مادر زمان کافی ندارید یا نمی‌دانید برای این عزیزان چه هدیه‌ای تهیه کنید، حتما این پست پیکوبینو را مطالعه کنید.

Saje Natural Wellness sets

Saje، تولیدکننده محصولات طبیعی و مراقبت شخصی، به تازگی سه پک هدیه مخصوص روز مادر ارائه کرده است. برای نمونه، پک Giving Goddess Kit با رایحه‌های دلپذیر گل‌های محبوب و مرکبات شیرین هدیه‌ای مناسب برای تقدیر از اشخاصی است که دوستشان داریم. قیمت این پک زیبا و کاربردی ۳۲ دلار است.

Cozy Fleece Boyfriend Shirt from Aritzia

پیراهن‌ TNA Cozy Fleece Boyfriend ترکیبی از راحتی و استایل است. پارچه بسیار نرم این پیراهن به مادران کمک می‌کند در هنگام کار و فعالیت و حتی در زمان استراحت و نوشیدن یک گیلاس شراب احساس راحتی کنند. قیمت این پیراهن ۸۸ دلار است و در رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسد.

Coffee Sampler from Grounds and Hounds

اگر مادرتان از طرفدارن قهوه است، به شما پیشنهاد می‌کنیم یکی از پک‌های قهوه Grounds and Hounds را به او هدیه دهید. قیمت این پک‌ها کمتر از ۳۰ دلار است و در ۸ طعم مختلف از جمله کوکوموکا و دونات عرضه می‌شود.

Koi pond puzzle

Indigo به مناسبت روز مادر و برای علاقه‌مندان به پازل پیشنهادات ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید این پازل‌های رنگارنگ را به مبلغ ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

Build-your-own-bag kit

یکی از هدیه‌های جذاب و در عین حال کاربردی کیت‌های «خودت بساز» Dagne Dover است. شما می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف مانند کیف دستی و کیف‌های مخصوص باشگاه مناسب‌ترین کیت را برای مادرتان تهیه کنید. قیمت‌ و رنگ این محصولات بسیار متنوع است.

Beauty Counter Lip Balm

بالم لب Clean Swipe یک بالم آبرسان است که به دلیل برخورداری از هیالورونیک اسید و روغن جوجوبا برای سلامت لب توصیه می‌شود. این محصول با قیمت ۲۲ دلار و در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود.

Smash + Tess romper

Smash + Tess به تازگی در مجموعه Pieces of Me با اشلی سیمپسون همکاری کرده است. از سرهمی‌های تابستانی راحت گرفته تا لباس‌های مهمانی، در این فروشگاه گزینه‌های فراوانی برای سلیقه‌های مختلف به فروش می‌رسد.

Athleta dress

از لباس یوگا و ورزش گرفته تا وسایل تخصصی سفر، همگی این اقلام را می‌توانید از برند کمتر شناخته شده Athleta تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما پیراهن Presidio Dress صورتی به قیمت ۵۹ دلار است.

MEC rain jacket

بارانی بسیار سبک Aquanator از برند MEC نیز مناسب فصل‌های بارانی و کمپ‌های آخر هفته است. این بارانی زیبا در رنگ‌های متنوع و به قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می‌شود.

Luluemon Strongfeel shoes

اگر به دنبال کفش دویدن و یا پیاده‌روی هستید، راحت‌ترین کفش‌ها را می‌توانید از برند Strongfeel تهیه کنید. علاوه تنوع رنگ این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت این ترینرها ۱۶۸ دلار است.

Dyson Airwrap

شاید برایتان عجیب باشد که برند Dyson Airwrap هنوز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده ابزارهای زیبایی مو شناخته می‌شود. وقت آن رسیده است که مادرتان اتو مو و سشوار قدیمی خود را کنار بگذارد، زیرا شما می‌توانید با ۷۴۹ دلار کاربردی‌ترین ابزارهای زیبایی مو را خریداری کنید.

Reversible Bucket Hat by Nobis

باکت هت یا کلاه سطلی یکی از کلاه‌های محبوب برای قدم زدن زیر باران است. این محصول با برند Nobis به دلیل برخورداری از پارچه قابل تنفس و کشسانی بالا گزینه مناسبی برای هدیه روز مادر است. قیمت باکت هت Nobis ۱۲۰ دلار است. البته فراموش نکنید که این برند با اکسسوری‌های بسیار زیبا شناخته می‌شود.

Trendy vegan shoes

شرکت Grounded People مستقر در ونکوور یک کفش کاملا گیاهی ساخته است. این کفش که از آن با عنوان جنگل شهری یاد می‌شود کاملا دست‌دوز است و در برزیل تولید می‌شود. قیمت هر جفت کفش ۱۸۹ دلار است.

Bath gift set from Dans un Jardin

شامپو بدن و ژل دوش یک هدیه بی‌نظیر برای مادران است. محصولات شرکت Dans un Jardin، مستقر در کبک، را می‌توانید با رایحه‌های متنوع گل ختمی یا شکوفه رزبری و با کمتر از ۴۰ دلار خریداری کنید.

Flats from Allbirds

همه مادران عاشق کفش‌های تخت هستند. شما می‌توانید کفش‌های بسیار راحتی که از فیبر اکالیپتوس ساخته شده‌اند را به قیمت ۱۳۵ دلار تهیه کنید. این کفش‌های بی‌نظیر در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود.

Kim Crawford wine

در کنار هدایای روز مادر حتما یک بطری شراب گازدار Kim Crawford بگذارید. محصول جدید این برند به نام Illuminate Sauvignon Blanc تنها ۷۰ کالری دارد و در اکثر فروشگاه‌های سراسر کانادا به فروش می‌رسد. قیمت هر بطری کمتر از ۲۵ دلار است.

Pancakes fit for a queen

اگر برای درست کردن برانچ زمان کافی ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کیت‌های آماده پنکیک استفاده کنید. کیت‌های Mildred’s Temple Kitchen تمامی مواد مورد نیاز پنکیک را در خود جای داده است. این محصول را به صورت آنلاین و با قیمت ۴۲ دلار خریداری کنید.

A new phone

به شما پیشنهاد می‌کنیم آیفون ۱۴ اپل که در رنگ‌های بسیار جذابی عرضه می‌شوند را برای مادرتان تهیه کنید. شما می‌توانید برای تهیه آیفون ۱۴ حدود ۷۲۰ دلار اعتبار دریافت کنید.

Outdoor furniture or decor

آخرین پیشنهاد ما به شما صندلی‌های گهواره‌ای مخصوص پاسیو و حیاط است. صندلی‌های Adirondack مناسب‌ترین صندلی برای مطالعه، استراحت و نوشیدن یک گیلاس شراب هستند. این محصول را به قیمت ۱۷۶ دلار خریداری کنید.

 

 

منبع: Dailyhive