Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

شرکت هواپیمایی کانادا ارائه‌دهنده برترین خدمات کابین در آمریکای شمالی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت هواپیمایی Porter Airlines به تازگی برنده جایزه 2023 Passengers Choice Awards برای «ارائه خدمات برجسته و تجربه سفر آسان برای مسافران» شده است.

انجمن تجربه مسافر در خطوط هوایی (APEX) هر سال یک میلیون پرواز را در بیش از ۶۰۰ شرکت هواپیمایی سراسر جهان به وسیله مسافران ناشناس مورد بررسی قرار می‌دهد. این انجمن برای امتیازدهی به خطوط هواپیمایی از مقیاس پنج‌ ستاره استفاده می‌کند.

راحتی صندلی، سرویس کابین هواپیما، کیفیت غذا و نوشیدنی، سرگرمی و WiFi عوامل مورد بررسی APEX‌ هستند.

از ابتدای سال جاری، شرکت هواپیمایی Porter خدمات سفرهای اکونومی خود را ارتقا داده‌ است. WiFi رایگان، بهبود لگ‌روم یا محل قرارگیری پای مسافر و سرو غذاهای تازه و سالم برای مسافران هواپیمای جدید Embraer E195-E2 از جمله این تغییرات هستند.

این شرکت هواپیمایی در سال‌های گذشته نیز در پروازهای اکونومی نیز خدمات بی‌نظیری به مسافران خود ارائه می‌داد. از جمله این خدمات می‌توان به سرو آبجو و شراب رایگان در کنار تنقلات باکیفیت اشاره کرد.

APEX معتبرترین جایزه خود را به دلیل ارائه خدمات شایسته به این شرکت هواپیمایی اهدا کرده است.

به گفته دکتر جو لیدر، مدیر عامل APEX، Porter Airlines نمونه‌ای از خدمات مبتنی بر تجربه مسافر در سفرهای هوایی است. این شرکت از مسافران خود به بهترین نحو پذیرایی می‌کند و تجربه سفر آنها را ارتقا می‌دهد.

خلاقیت شرکت هواپیمایی Porter‌ در سفرهای اکونومی با ارائه خدمات WiFi پرسرعت و همکاری با برندهای مطرح کانادایی منجر به ایجاد استاندارد جدیدی شده است.

برای مشاهده فهرست کامل جوایز خطوط هواپیمایی سراسر جهان به وب‌سایت رسمی APEX مراجعه کنید.

 

 

منبع: Dailyhive