Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

فرصت استخدام در 15 شرکت کلگری طی ماه جون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال شغل می‌گردید یا قصد تغییر آن را دارید ماه جاری فرصت بسیار خوبی برای شماست.

در ادامه با برخی از فرصت‌های شغلی که طی ماه جون توسط شرکت‌های بزرگ فعال در کلگری ارائه می‌شوند، آشنا می‌شویم.

Calgary Sports and Entertainment Corporation

هدف این شرکت متصل کردن مردم با ورزش و سرگرمی بوده و برای ایجاد هیجان تلاش می‌کند. آن‌ها براساس چهار اصل حسن‌نیت، ایمنی، نظافت و هیجان فعالیت کرده و محیط کاری پرانرژی را برای تمام کارمندان ایجاد می‌کند. بنابراین اگر بدنبال صنعتی پویا می‌گردید و به تجربه میهمان‌ها اهمیت می‌دهید فرصت کار در این شرکت را از دست ندهید.

فرصت‌های شغلی موجود:  هم‌اکنون CSEC به 23 نیرو ازجمله آشپز استمپید، مهندس داده و توسعه دهنده برای فعالیت‌های حوزه هاکی و Chef de Partie نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Town of Okotoks

این شرکت مترقی دارای محیط کاری چالشی و پویا بوده که در آن همکاری، اتباطات باز و کار تیمی در راستای ارائه خدمات استثنایی به مشتریان دنبال می‌شوند.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها بدنبال جذب شش نیرو ازجمله یک Community Wellness & Volunteer Administrator و Fleet & Facilities Manager هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Bath and Body Works

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها بدنبال جذب سه نیروی جدید هستند.

مزایا: این شرکت خدمات مشاوره سلامت، بیمه عمر، بیمه از کار افتادگی، پزشکی، داروخانه، خدمات دندانپزشکی و چشم‌پزشکی، تخفیف‌های گوناگون و موارد دیگر از این دست را در اختیار کارمندان خود قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

شهرداری کلگری

کارکنان شهرداری وظیفه ارائه و اجرای برنامه‌ها و خدماتی را بر عهده دارند که به تغییر در جامعه ما می‌انجامند. شهرداری کلگری مشاغل بی‌نظیر و گوناگون بسیار را در محیط‌های کاری مختلف ارائه می‌دهد. بدون شک ما با کمک یکدگیر می‌توانیم کلگری را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کنیم.

فرصت‌های شغلی موجود: شهرداری کلگری هم‌اکنون به دنبال استخدام 75 نیروی جدید است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Safe Software

آن‌ها تنها شرکت تمام-داده ادغامی در جهان هستند. تخصص آن‌ها یکپارچه‌سازی داده‌های جغرافیایی بوده و تلاش می‌کنند تا تکنولوژی نوین را با هدف کمک به صدها هزار انسان در سراسر دنیا را ساخته و آن‌ها را برای انجام کارهای شگفت‌انگیز با داده‌ها توانمند سازند.

فرصت‌های شغلی موجود: این شرکت هم‌اکنون بدنبال استخدام Product Marketing Manager، C++ Software Developer II، FME Form، CMDI (CMD)، Quality Analyst I، Account Manager II، Software Engineer in Test، Quality Analyst Intern (سپتامبر 2023) و C++ Software Developer Intern (سپتامبر 2023) است.

مزایا: کارمندان Safe Software از همان روز نخست خدمات پزشکی، دندانپزشکی و چشم‌‍پزشکی دریافت می‌کنند. علاوه بر این می‌توانند از فرصت‌های آموزش و توسعه گوناگون، سود مشترک و برنامه Safe’s RRSP/TFSA برخوردار شوند. همچنین امکان کار از راده دور در سرتاسر کانادا (بجز کبک) وجود داشته و شرایط کار هیبرید برای کسانی که در نزدیکی دفتر مرکزی ساری در بریتیش‌کلمبیا زندگی می‌کنند، فراهم است. در دفترهای مرکزی Safe امکانات گوناگون ازجمله باشگاه بدنسازی، فضای غذاخوری بزرگ و امکان انجام فعالیت‌های ورزشی در ساعت ناهار وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Air Canada

بزرگترین شرکت هواپیمایی کانادا و بزرگترین تامین‌کننده خدمات مسافربری در بازار کشور قصد دارد نیروی جدید استخدام کند.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها بدنبال استخدام پنج نیرو در کلگری هستند که ازجمله می‌توان به تکنسین‌های تجهیزات پشتیبانی زمینی و مهماندار هواپیما اشاره کرد.

مزایا: این شرکت یکی از سخاوتمندانه‌ترین برنامه‌های سفر کارمندان را در بین رقبای خود در حوزه هواپیمایی ارائه می‌دهد. آن‌ها بلافاصله تخفیف‌های بسیار جذاب را در اختیار کارمندان و اعضای نزدیک خانواده آن‌ها قرار می‌دهند. بعلاوه کارمندان می‌توانند از تخفیف‌های قابل‌توجه شرکای شرکت استفاده کرده که ازجمله باید به تخفیف کرایه اتومبیل، امکانات اقامتی و هتل، بسته‌های مسافرتی و تفریحی و تورهای گردشگری اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Alberta Health Service

این آژانس سلامت خدمات خود را در سرتاسر استان ارائه می‌دهد.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها صدها فرصت‌ شغلی برای افراد واجد شرایط دارند که در مراکز گوناگون سرتاسر استان ارائه می‌شوند.

مزایا: شرکت AHS بارها بعنوان کارفرمای برتر انتخاب شده و به شیوه‌های مختلف و با ارائه مزایای گوناگون از نیروهای خود پشتیبانی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Calgary International Airport

این شرکت تنها ارائه‌دهنده خدمات هواپیمایی و مسافربری نیست و بر زندگی جوامع نیز تاثیرگذار است. آن‌ها در تلاش هستند تا میان شهروندان پل ارتباطی ایجاد کنند، روایتگر داستان‌ها باشند و تجربه‌های ماجراجویانه را برای آن‌ها میسر سازند.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها بدنبال یک Terminal Operations Specialist می‌گردند.

مزایا: ازجمله مزایای کار در YYC می‌توان به برنامه‌های بازنشستگی و برنامه‌های پزشکی و سلامت گوناگون اشاره کرد. همچنین آن‌ها گزینه‌های جامع و گوناگون برای پاسخ به نیازهای مختلف شما ارائه می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Alberta Motor Association

هدف این سازمان حمایت از تمام رانندگان آلبرتاست.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها در حال حاضر به 15 نیرو در کلگری احتیاج دارند که از میانشان می‌توان به Sales Advisor، Insurance Advisor و حسابدار اشاره کرد.

مزایا: بگفته AMA کارمندان آن‌ها رابطه بسیار دوستانه با یکدیگر  داشته و خانواده‌ای بزرگ را تشکیل می‌دهند. همچنین مزایای گوناگون ازجمله مرخصی همراه با دستمزد، روزهای بیماری، روزهای کار داوطلبانه و روزهای شناور ارائه می‌شوند. علاوه بر اینها مزایای گوناگون پزشکی، برنامه‌های بازنشستگی و توسعه شخصی نیز در شرکت وجود دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Amazon

شرکت چند ملیتی آمازون بر تجارت الکترونیک، محاسبات ابری، استریمینگ دیجیتال و هوش مصنوعی تمرکز دارد.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها در حال حاضر بدنبال استخدام 4 نیروی تکنسین‌ مرکز داده هستند.

مزایا: بگفته آمازون آن‌ها متعهد شده‌اند تا میان کار و زندگی کارمندان تعادل ایجاد کنند و از اینرو برنامه‌های پزشکی و سلامت جامع، مرخصی همراه با دستمزد و تخفیف‌‎های مختلف را برای نیروهای خود در نظر می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

ATB

این شرکت خدمات مالی دنیای پیچیده بانکداری و سرمایه‌گذاری را به شکل راه‌حل‌‎های ساده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در حال حاضر بیش از 80 سال از آغاز فعالیت این شرکت در استان می‌گذرد.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها بدنبال استخدام چندین نیرو در کلگری، ازجمله در حوزه ارتباط با مشتری و توسعه back-end، هستند.

مزایا: فرهنگ این شرکت بر مبنای مراقبت، اعتماد، شمول، مسئولیت‌پذیری و مشارکت بنا شده و بارها در بین 100 محیط کاری برتر کشور قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Starbucks

بزرگترین کافه زنجیره‌ای دنیا بخاطر نوشیدنی‌های شگفت‌انگیز و میحط کاری شاداب خود شهرت دارد.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها در تلاش هستند تا صدها نیروی حرفه‌ای و کم‌تجربه جدید در منطقه کلگری استخدام کنند. اگر می‌خواهید بعنوان باریستا مشغول به کار شوید این فرصت را از دست ندهید.

مزایا: ازجمله مزایای استارباکس باید به بسته چای یا یک کیسه قهوه رایگان در هفته و تخفیف 30 درصدی بر روی تمام محصولات اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

The University of Calgary

این موسسه آموزشی همواره در تلاش است تا در بین پنج دانشگاه تحقیقاتی برتر کانادا قرار گیرد. در دانشگاه کلگری شیوه‌های یادگیری و آموزشی نوآورانه مورد استفاده قرار گرفته و ارتباط بسیار نزدیکی با جوامع دارد.

فرصت‌های شغلی موجود: هم‌اکنون بیش از 100 موقعیت شغلی در این دانشگاه وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

The Brick

این شرکت ادمونتونی در حوزه مبلمان منزل فعالیت می‌کند.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها بدنبال استخدام نیرو در چهار موقعیت شغلی هستند.

مزایا: در این شرکت برنامه پزشکی و دندانپزشکی، برنامه‌های ازکارافتادگی مادام‌العمر، مرخصی استعلاجی سخاوتمندانه و دیگر برنامه‌های بهداشت و سلامت ارائه می‌شود. همچنین کارمندان از تخفیف‌های مختلف در فروشگاه‌‌های The Brick و دیگر شرکا برخوردار هستند. علاوه بر این آن‌ها بر آموزش کارمندان تاکید شده و آن‌ها امکان دسترسی به دوره‌های آنلاین، برنامه‌های تمرینی و شرایط بازپرداخت شهریه را دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Walmart

شرکت والمارت در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های بزرگ تخفیف‌دار و فروشگاه‌های مواد غذایی فعالیت می‌کند.

فرصت‌های شغلی موجود: آن‌ها طی ماه جاری به بیش از 170 نیرو در کلگری نیاز دارند.

مزایا: در این شرکت برنامه‌های پزشکی و دندانپزشکی متنوع، برنامه‌های ازکارافتادگی مادام‌العمر، برنامه‌های کمک آموزشی و دیگر برنامه‌های رفاهی ارائه می‌شود. همچنین کارمندان می‌توانند از تخفیف‌های گوناگون برای خرید در فروشگاه‌های والمارت و دیگر شرکای آن‌ها استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive