Sunday, April 28, 2024
5.2 C
Calgary

معرفی آبشارهای زیبای آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که کوه‌های آلبرتا از شهرت فراوانی برخوردار هستند، به آبشارهای بی‌نظیر این استان کمتر اشاره می‌شود. در این مطلب پیکوبینو به معرفی آبشارهای زیبا در آلبرتا می‌پردازیم. اگر قصد دارید فهرست برنامه‌های هیجان‌انگیز تابستانی خود را تکمیل کنید، با ما همراه شوید.

Muskeg Falls

آبشار Muskeg یکی از معروف‌ترین آبشارهای منطقه Grand Cache‌ است. برای دسترسی به این آبشار که در فاصله چهار ساعتی در غرب ادمونتون قرار دارد، لازم است یک مسیر ۱.۶ کیلومتری را پیمایش کنید. اگر تصمیم گرفته‌اید از این مناظر منحصر به فرد دیدن کنید، باید مراقب شیب‌های تند و تیز مسیر پیاده‌روی باشید.

Elbow Falls

غروب طلایی را در کنار آبشار Elbow‌ تماشا کنید! البته این منطقه برای مشاهده پرنده‌ها، گونه‌های نادر حیوانات و از همه مهمتر برای استراحت و آرامش نیز پیشنهاد می‌شود. خبر خوب اینکه این آبشار تنها یک ساعت با کلگری فاصله دارد.

Athabasca Falls

یکی دیگر از آبشارهای مشهور آلبرتا Athabasca‌ نام دارد. علاوه بر آب‌های زلال و تماشایی، هر یک از مسیرهای کوتاه پیاده‌روی منظره شگفت‌انگیزی را برای مسافران خلق می‌کند.

Sunwapta Falls

آبشار Sunwapta، یک آبشار مخفی در دل پارک ملی جسپر! این آبشار بهترین مکان برای دوری از زندگی پر سر و صدای شهری است. اگر به این منطقه سفر کنید، می‌توانید جزیره کوچک پردرختی که در مرکز رودخانه قرار دارد را نیز مشاهده کنید.

Bow Falls

بازدید از آبشار Bow را به علاقه‌مندان سینما پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید این آبشار لوکیشن فیلم‌های سینمای کلاسیک River of No Return با بازی مریلین مونرو و رابرت میچام و همچنین فیلم سینمایی Saskatchewan با بازی آلیو بردن بوده است. مسیرهای پیاده‌روی شیب‌های بسیار تندی دارند، حواستان باشد سرنوشت شما مثل سرنوشت قهرمان‌های این فیلم‌ها نشود!

Ram River Falls

دسترسی به آبشار Ram River به دلیل برخورداری از مسیرهای متعدد پیاده‌روی بسیار آسان است. اگر رانندگی طولانی برایتان دشوار نیست، می‌توانید با چهار ساعت رانندگی از کلگری، به این آبشار زیبا برسید.

Siffleur Falls

بهترین مناظر جهان را می‌توانید در آبشار Siffleur‌ تماشا کنید. کفش‌های مخصوص پیاده‌روی را پا کنید و به دوستان طبیعت‌دوست خود زنگ بزنید! مسیر ۹.۷ کیلومتری پیاده‌روی نیازمند یافتن انگیزه زیاد برای سفر به این منطقه است. اگر به سوارکاری علاقه دارید نیز بهتر است این برنامه را از قبل رزرو کنید.

Cameron Falls

آبشار Cameron که در فاصله بسیار کمی با روستای Waterton قرار گرفته، ارزش سفر کردن را دارد. شما می‌توانید پیاده از هتل مشهور Prince of Wales به سمت این آبشارهای شگفت‌انگیز قدم بزنید و خاطره به‌یاد ماندنی را برای خود خلق کنید.

Sheep River Falls

آبشار Sheep River به قدری زیباست که در سریال The last of us‌ نیز به عنوان یکی از لوکیشن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. این آبشار زیبا، واقع در نزدیکی Dimond Valley‌، دارای یک دهکده کوچک است که امرار معاش ساکنینش از طریق یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های ویسکی‌سازی کانادا، Eau Claire Distillery،  و البته مزارع خانوادگی می‌گذرد.

 

 

منبع: Dailyhive