Sunday, April 28, 2024
9.6 C
Calgary

تعدیل نیروی گسترده در Bell Media و تعطیلی ایستگاه‌های رادیویی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Bell Media اقدام به تعدیل 1,300 موقعیت شغلی و تعطیلی یا فروش نه ایستگاه رادیویی خود در سرتاسر کانادا کرده است.

بگفته مسئولان شرکت آن‌ها به کارمندانی که تحت تاثیر این اقدامات قرار گرفته‌اند، اطلاع‌ داده‌اند. این تعدیل نیرو شامل 6 درصد کارمندان Bell Media شده و CTV، کانال‌های ویژه تلویزیونی، ایستگاه‌های رادیویی و استودیوهای تولید را در بر می‌گیرد.

موقعیت‌های مدیریتی شرکت نیز با 6 درصد تعدیل نیرو روبرو شده و در مقایسه با سال 2020 شاهد 20 درصد تعدیل نیرو در مقام‌های اجرایی خواهیم بود.

میرکو بیبیک، رئیس و مدیرعامل BCE Inc. در اطلاعیه‌‌ای اظهار داشت که این اقدامات با هدف کاستن از هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری در فرصت‌های جدید در محیط رسانه‌ای در حال تغییر صورت گرفته است.

ازجمله ایستگاه‌های رادیویی که تعطیل خواهند شد می‌توان به Funny 1290 وینیپگ، Funny 1060 کلگری، TSN 1260 ادمونتون، Funny 1040 و BNN Bloomberg Radio 1410 ونکوور و NewsTalk 1290 لندن اشاره کرد.

همچنین شرکت Bell Media در صورت تایید CRTC ایستگاه رادیویی AM Radio 1150 و AM 820 همیلتون و AM 580 ویندزور را خواهد فروخت.

در بخشی از اظهارات بیبیک آمده: “هرچند ما در بخش‌های کم‌تقاضا و با درآمد پایین اقدام به تعدیل نیرو کرده‌ایم، اما به سرمایه‌گذاری در بخش‌های کلیدی و رو به رشد ادامه خواهیم داد. به این ترتیب سرمایه‌گذاری در بخش‌های استراتژیک، تضمین شده، همکاری‌های جدید و ارائه سرویس‌های جدید با هدف افزایش رقابت‌پذیری و نوآوری را ادامه داده و در این حوزه‌ها با هدف کسب موفقیت بلندمدت نیرو استخدام خواهیم کرد.”

بیبیک افزود که کارمندان اخراج شده بسته‌های حمایتی منصفانه و معقول را بهمراه خدمات جابجایی و انتقال شغلی دریافت خواهند کرد.

مسئولان ایستگاه رادیویی TSN 1260 نیز همزمان اطلاعیه‌ای مختصر درباره این تغییرات منتشر کرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده: “ما خبرهایی درباره تغییرات در TSN 1260 دریافت کرده‌ایم که می‌خواهیم آن‌ها را با شما در میان بگذاریم. از ساعت 9:00 AM MT تاریخ 14 جون ایستگاه رادیویی TSN 1260 تعطیل خواهد شد. واقعیت‌های موجود ایستگاه رادیویی AM در چشم‌انداز رسانه‌ اجرای این تغییر را اجتناب‌ناپذیر کرده است. ما می‌خواهیم از تمام شرکای تبلیغاتی، اسپانسرها و هرکس که در سال‌های اخیر با ما همکاری کرده سپاسگذاری کنیم.”

کارمندان و شنوندگان این ایستگاه رادیویی با انتشار توییت‌ به این خبر واکنش نشان دادند.

منبع: Daily Hive