Sunday, April 28, 2024
9.6 C
Calgary

این آبشار تماشایی در جنوب آلبرتا را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال سفری هیجان‌انگیز به دل طبیعت هستید حتما برای رفتن به Lundbreck Falls و تماشای مناظر تماشایی آن برنامه‌ریزی کنید.

این جاذبه طبیعی حیرت‌انگیز در جنوب آلبرتا واقع شده و با یک رانندگی چند ساعته در دسترس است. بنابراین دیگر نیازی نیست به آبشارهای نیاگارا در آنتاریو بروید.

Lundbreck Falls در مقایسه با آبشار نیاگارا بازدیدکننده کمتری داشته و با اینکه ابعاد آن‌ها قابل مقایسه نیست اما این موضوع از زیبایی نماینده آلبرتا کم نمی‌کند.

Lundbreck Falls کجاست؟

این آبشار تماشایی در جنوب‌غربی آلبرتا، جنوب بزرگراه شماره 3 و در خارج از مسیر Range Road 24B قرار دارد. همچنین در فاصله 25 کیلومتری شمال غربی Pincher Creek واقع شده است.

چگونه خود را به آن برسانیم؟

برای رفتن به این آبشار از کلگری قدری بیش از دو ساعت رانندگی در پیش دارید (زمان رانندگی به فاکتورهایی چون ترافیک و وضعیت جوی بستگی دارد).

باید ابتدا Deerfoot Trail را به سمت جنوب طی کرده و در ادامه برای حدود 40 دقیقه در AB-2 S رانندگی کنید تا به AB-540 W برسید. در ادامه وارد AB-22 و بزرگراه 3A شده و برای یک ساعت به مسیر خود ادامه دهید تا به Range Road 24B برسید.

اگر ساکن ادمونتون هستید باید پیش از ورود به مسیر بالا باید سفری سه‌ ساعته تا کلگری داشته باشید.

جاذبه‌های Lundbreck Falls

شکی در آن نیست که مهترین جاذبه این آبشار زیبایی و شکوه وسوس‌ناپذیر آن است، اما شما می‌توانید از آبتنی و شنا در آب‌های آرام پایین‌دست آبشار و اطراف رودخانه نیز لذت ببرید. بعلاوه در اطراف آبشار چندین محل برای کمپ و ماهی‌گیری نیز وجود دارد.

بازدیدکنندگان می‌توانند در مدت حضور خود از یک پیک‌نیک حسابی لذت ببرند. راستی دوربین عکاسی خود را فراموش نکرده و برای عکس‌های اینستاگرامی عالی آماده باشید.

منبع: Daily Hive